SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
Geen internetverbinding
Geplaatst op 17 januari 2016 om 14:46 door Jos h.

Goeiemiddag,
van de week heeft onze reperateur de draadloze hp printer zo gemaakt, dat ik vanaf mijn iPad iets kon printen, (wij hadden dat draadloze nog nooit gebruikt), dat is dus een paar dagen goed gegaan. Echter nu, staan er rechts onder 2 rode kruizen, mijn man weet niet hoe, maar hebben we ineens geen internetverbing meer, terwijl de geavanceerde VNPinstellingen aan staan, ook de audioservice wordtniet uitgevoerd.
weetiemand de oplossing, anders moeten we tot dinsdag op onze reperateur wachten, josh
ps we hebben glasvezel

3 reacties
Niekie zegt:

Het nu geen verbinding hebben kan weinig te maken hebben met het draadloos verbinden van de printer met de router en het netwerk.
Zet u router en modem even 5 min. zonder stroom.
Schakel daarna het modem in en als dat geheel is opgestart (3 min.) de router.
Start daarna de pc/laptop helemaal opnieuw op.
Kijk of u daarna weer verbinding heeft.

Mocht dit niet werken:
Waar staan de rode kruizen?
Waarom gebruikt u VPN? (schakel die anders uit).

Niek

17 januari 2016 om 15:38.
Jos h. zegt:

Hoera, het is gister gelukt, wij hadden dit al wel gedaan, maar kennelijk te kort, dus hebben we toch altijd weer de meester nodig.
de kruisjes stonden naast het pictogram "meldingen"
we kregen gister plotseling bezoek, vandasr nu pas ons bericht, maar alsnog bedankt, josh

18 januari 2016 om 11:33.
Niekie zegt:

Heel mooi dat het weer werkt en bedankt voor het terug melden.

Niek

18 januari 2016 om 12:40.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club