Berichtdetails
Goeiemiddag,
van de week heeft onze reperateur de draadloze hp printer zo gemaakt, dat ik vanaf mijn iPad iets kon printen, (wij hadden dat draadloze nog nooit gebruikt), dat is dus een paar dagen goed gegaan. Echter nu, staan er rechts onder 2 rode kruizen, mijn man weet niet hoe, maar hebben we ineens geen internetverbing meer, terwijl de geavanceerde VNPinstellingen aan staan, ook de audioservice wordtniet uitgevoerd.
weetiemand de oplossing, anders moeten we tot dinsdag op onze reperateur wachten, josh
ps we hebben glasvezel
Het nu geen verbinding hebben kan weinig te maken hebben met het draadloos verbinden van de printer met de router en het netwerk.
Zet u router en modem even 5 min. zonder stroom.
Schakel daarna het modem in en als dat geheel is opgestart (3 min.) de router.
Start daarna de pc/laptop helemaal opnieuw op.
Kijk of u daarna weer verbinding heeft.
Mocht dit niet werken:
Waar staan de rode kruizen?
Waarom gebruikt u VPN? (schakel die anders uit).
Niek
Hoera, het is gister gelukt, wij hadden dit al wel gedaan, maar kennelijk te kort, dus hebben we toch altijd weer de meester nodig.
de kruisjes stonden naast het pictogram "meldingen"
we kregen gister plotseling bezoek, vandasr nu pas ons bericht, maar alsnog bedankt, josh
Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club