SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
Windows10 - startknop werkt niet meer
Geplaatst op 27 februari 2016 om 08:45 door J F K

Goede morgen,
gebruik Windows10 nu enkele maanden, tot mijn grote verbazing kreeg ik vanmorgen bij het opstarten de foutmelding vlgs bijgaande afbeelding. Het steeds weer opnieuw opstarten helpt niet.
Wie weet raad? M.v.g. Jan

Fout.JPG
5 reacties
J F K zegt:

ter informatie, heb inmiddels Herstel uitgevoerd, heeft helaas de kritieke fout niet verholpen.
M.v.g. Jan

27 februari 2016 om 09:27.
Freedom zegt:

Ik had laatst ook zo'melding en heb die kunnen verwijderen met

ADW-cleaner

27 februari 2016 om 10:55.
Niekie zegt:

Als je er nog wel iets mee kunt:
Druk de aan/uit knop op de pc eens 5 hele seconden in, zodat de pc echt uitgaat en start hem daarna weer op.

Als dat niet helpt:
""Here are the steps, clearer for anyone unfamiliar with those types of actions. Also, I have'nt deconnected anything :
Press ctrl+alt+delete on your keyboard
Click on "TASK MANAGER (taakbeheer)"
On top left, click on "FILE (bestand)" als dit er niet staat moet je eerst op "meer details" klikken
Click on "RUN NEW TASK (nieuwe taak uitvoeren) "
Check the box "Create this task with .. (deze taak met administratorbevoegdheden uitvoeren)."
Type in MSCONFIG
Click OK
Click on BOOT (computer opstarten, bovenaan)
ON the bottom on the BOOT MENU, check "safe boot (veilig opstarten)" and select "network (netwerk)"
Click "Apply (toepassen)" then "OK"
Restart your computer (computer opnieuw opstarten)
When it is rebooted and you get on the safe mode desktop, press ctrl+alt+del again
Voer dezelfde stappen uit als hierboven (2 tot 4) type MSCONFIG again
In BOOT menu uncheck safe mode
Apply (toepassen), OK and reboot (heropstarten)
Enjoy and thank xxfillipexx !""


En Anders:

Ga via instellingen naar "Bijwerken en beveiliging" dan "Systeemherstel" en daar de pc opnieuw laten instellen met behoud van bestanden. De geinstalleerde programma's zijn er dan niet meer denk ik.

Verder vond ik deze link met talrijke mogelijke oplossingen en veel dezelfde problemen.

Niek

27 februari 2016 om 12:49.
J F K zegt:

Nieki & Soundman, dank voor jullie adviezen, heb ze allemaal precies opgevolgd maar................
helaas zonder effect. Op het forum vind je heel veel Startknop klachten maar geen panklare oplossing.
Had al een Herstel uitgevoerd op de laatste update, zonder succes. Na alle mislukte pogingennogmaals een Herstel uitgevoerd op de voorlaatste update en ziedaar................. heb weer een werkende startknop en de icoontjes rechts onderin doen het ook weer. Zo, nu nog een nieuw herstelpunt maken van de huidige situatie.
Moraal van het verhaal, alle updates zijn geen verbetering en kunnen problemen geven.
Vriendelijke groet, Jan

27 februari 2016 om 16:12.
Niekie zegt:

Mooi dat je het zelf kom oplossen met systeemherstel.
En inderdaad, op dit moment lijkt het wel of, de updates meer problemen oproepen, dan ze verbeteren, maar bedenk dat alleen de mensen die er problemen mee hebben dit melden. Bij al die anderen lijkt het goed te gaan.

Niek

27 februari 2016 om 16:30.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club