Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
Ondertitels film
Geplaatst op 17 maart 2016 om 10:51 door plieger

Als ik een film opneem mis ik de Nederlandse ondertitels.
Kan het zijn dat dit in You Tube zit,maar waar dan??
Windows 7 home premium

8 reacties
Marixius zegt:

Kun je iets meer uitleg geven op welke wijze je een film opneemt? Met welk programma, vanaf welk medium?

17 maart 2016 om 13:34.
plieger zegt:

Ik neem de film over van de Nederlandse televisie
Dan plaats ik ze in de''Gemist Downloader'' en zet in
mijn ''Documenten''of op de externe schijf.
Het is altijd goed gegaan,maar momenteel mis ik
de ondertitels

17 maart 2016 om 18:04.
Marixius zegt:

Lees voor meer info over npo.uitzendinggemist en de gemistdownloader en player hier
kijk of de genoemde beta versie het probleem verhelpt

17 maart 2016 om 21:22.
plieger zegt:

Marixius bedankt voor de moeite.
Het heeft helaas niets geholpen

18 maart 2016 om 09:53.
Marixius zegt:

Welke versie van de Gemist Downloader gebruik je?
Kijk voor de laatste versie op: http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader#download

Ik heb zelf geen ervaring met de downloader en weet ook niet of er een instelling noodzakelijk is om ondertiteling in te schakelen. Ik weet ook niet of de ondertiteling door de NPO in een separaat bestand wordt aangeboden, of dat de ondertiteling in het video bestand is opgenomen. Ik vermoed dat ondertiteling in een separaat bestand is opgenomen. Denk bijvoorbeeld aan Nederlandse programma's die standaard niet worden ondertiteld maar waar de ondertiteling via teletekst beschikbaar is voor doven/slechthorenden. Hoe dit zit bij NPO uitzending gemist weet ik niet.

18 maart 2016 om 13:59.
plieger zegt:

Ik heb de nieuwste gedownload (dacht 2.9 en nog iets)Die heb ik er vandaag
in gezet.Ik heb ze ook via een kontaktformulier om raad gevraagd.Misschien
dat zij me antwoord kunnen geven

18 maart 2016 om 21:27.
plieger zegt:

Marixius,
Alles schijnt opgelost te zijn.Ik denk dat ze van hun uit alles hebben
opgelost.Bij ''veel gestelde vragen'' kon ik het niet vinden,heb bij een
kontaktformulier de klacht omschreven en het werkt weer

19 maart 2016 om 09:39.
Marixius zegt:

Fijn dat het opgelost is.
Waarschijnlijk is het met de laatste versie van de Gemist Downloader goed gekomen. Bedankt voor het terugmelden dat alles weer werkt.

19 maart 2016 om 14:01.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club