SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
Tegel voor mail @outlook werkt niet meer
Geplaatst op 19 april 2016 om 12:41 door marijtje7

Lenovo-W10-Microsoft Office en @outlook.com
Vanmorgen terug naar met systeemherstel gegaan door mankement(en) van de pc.
Daarna werkt de tegel voor mail @outlook.com niet meer. Het programma opent niet meer.
Wat heb ik fout gedaan en hoe kan ik het oplossen.

5 reacties
Niekie zegt:

Is het de tegel van de mailapp van Windows 10 of de tegel om Outlook op te starten van het pakket Microsoft Office?
Als het de laatste is:
Ga via het configuratiescherm naar Programma's verwijderen.
Zoek daar naar Microsoft Office, klik daar met rechts op en kies "Wijzigen" . Daarna vink je herstellen aan en klikt op doorgaan (o.i.d.) .
Office wordt dan gecontroleerd en herstelt.

Niek

19 april 2016 om 14:24.
marijtje7 zegt:

Beste Niek,
Het is de tegel 'Mail' van Windows 10. En ook de 'Agenda'-tegel doet het niet zag ik zojuist.

19 april 2016 om 16:26.
marijtje7 zegt:

Zojuist weer met dit probleem aan de slag gegaan. Het is opgelost.
Het volgende heb ik gedaan:
Instellingen-klik op:Systeem,Beeldscherm,meldingen,apps,energie.
Dan op Standaard apps-
hier ben ik het even kwijt ......
Dan kom je op een gegeven moment in de Store en klik je op 'Bijwerken'. Dat duurde even, daarna opende de 'Mail' weer. De Agenda deed het ook niet. Ook dat werkt weer.
Las op internet dat het ook te maken kan hebben met een update op dat moment.
Deze vraag kan vervallen.
 

19 april 2016 om 16:49.
Dirk Boom zegt:

Mail en Agenda zijn aparte tegels maar als je in de Store kijkt dan worden ze samen gedownload.
Marijtje, je hebt waarschijnlijk niet iets fout gedaan maar er is iets beschadigd in de software.
Ik vermoed dat weghalen en opnieuw uit de Store halen niet de oplossing is.
In de Microsoft Community worden twee oplossingen genoemd (het is van vorig jaar).
De eerste oplossing is: draai de probleemoplosser. Als je op de link daarvan klikt wordt er een programma'tje gedownload, start dit programma en het zoekt naar het probleem en probeert het te repareren. Als dat niet werkt, dan wordt een meer technische oplossing genoemd.

19 april 2016 om 16:53.
marijtje7 zegt:

Dank ! Doe ik.

19 april 2016 om 17:24.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club