Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
Mededeling - donderdag 9 augustus 2018
Als club-gebruiker/bezoeker horen we graag uw mening over de SeniorWeb Clubs en vragen u daarom om mee te doen aan ons onderzoek. Aan de hand van de resultaten kunnen we de clubs optimaliseren zodat deze nog beter aansluiten bij de wensen van de gebruikers/bezoekers.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Account in de mailapp plaatsen is gelukt!!
Geplaatst op 3 oktober 2016 om 15:21 door Jikky

Hallo SW vrienden
Het is mij gelukt ik heb eerst het Ziggostappenplan gedaan dan stond de account er wel in , maar verzenden en iets binnen krijgen lukte niet Chello is verouderd of wachtwoord klopte niet!
Toen met Ziggo gebeld precies dat stappenplan gedaan met een medewerker weer hetzelfde de mail werkte niet. Zij wisten ook niet hoe en wat ,moest maar op Google kijken.
Toen op de site van Ziggo gekeken, daar zag ik mijn wachtwoord in het rood staan, niet genoeg tekens!
Ook zag ik dat mijn Chellomailadres nu een alias was , en het hoofdmailadres nu UPCmail want allebeide werkt nl. Alleen ik wil graag Chello blijven gebruiken is voor mij belangrijk.
Wat nu ik heb mijn wachtwoord verander via de Ziggosite en op W.L.Mail
Toen zonder het stappenplan van Ziggo gewoon de mailapp aangeklikt . account toevoegen gebruikersnaam en wachtwoord en klaar was het het werkt als een datje!! een pak van mijn hart.
Ik heb nu Google en Chello als account al met al was het oude wachtwoord het probleem
.Groet Jikky

1 reactie
Dirk Boom zegt:

Gefeliciteerd dat het is gelukt en dank voor het melden.
Dus het probleem was het wachtwoord.

3 oktober 2016 om 15:43.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club