Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
Melding actiecentrum
Geplaatst op 11 oktober 2016 om 13:39 door Gean

Hallo
Ik krijg regelmatig een melding uw instelling van ...is verouderd wat moet ik doen om dit te verhelpen?
Gr Geert

Naamloos.jpg
9 reacties
Dirk Boom zegt:

Is het een mailadres bij bijv. hotmail?
Welk mailprogramma wordt gebruikt?
Gezien de melding zou het om een mailadres in de mailapp kunnen gaan.
Wat kan zijn:
- instellingen verouderd
- wachtwoord klopt niet

11 oktober 2016 om 17:16.
Gean zegt:

Ik denk dat het om een mail account gaat maar ik weet niet welk want ik heb er twee 1 van live mail en 1 van de provider.
Ik gebruik ze beide in Outlook wat ik sinds kort gebruik na Windows Live Mail wat heel goed gaat.Het programma Mail gebruik ik niet.

11 oktober 2016 om 18:11.
Dirk Boom zegt:

Het is niet onmogelijk dat er een mailadres in de mailapp staat, bijv. het microsoft-id.
WLM is verwijderd?
Outlook (onderdeel Office naar ik aanneem) is dus in gebruik genomen.
Als dit Office 2016 is dan weet ik uit ervaring dat het automatisch de goede instellingen vindt voor @live.nl Betr de provider zou er iets mis kunnen zijn.
Klik eens in de menubalk van Outlook op 'verzenden/ontvangen', en dan op 'alle mappen verzenden/ontvangen'. In het scherm verschijnt een kader dat per mailadres de voortgang van het verzenden en ontvangen laat zien. Gaat alles goed?

11 oktober 2016 om 22:30.
Gean zegt:

Dirk
Ik gebruik Outlook Mail en ikdenk dat het om mijn wachtwoord van home.nl gaat
dat vulde ik in bij Accounts en toen kreeg ik dit.
 

Knipsel.JPG
12 oktober 2016 om 11:21.
Dirk Boom zegt:

Het wachtwoord is te controleren door naar ziggo.nl te gaan, en in te loggen bij Ziggo Mail (dat is webmail). Op de website zijn ook instellingen te vinden.

12 oktober 2016 om 12:27.
Gean zegt:

Dirk
Dat wachtwoord is goed want ik kan zo inloggen bij Ziggo Mail dus dan zou het aan het live account moeten liggen?

12 oktober 2016 om 13:06.
Dirk Boom zegt:

Volgens het plaatje meldt het actiecentrum voor welk mailadres de foutmelding geldt (is terecht weggestreept bij de vraag). Welke is het? (alleen het gedeelte achter @)

12 oktober 2016 om 15:17.
Gean zegt:

Dirk
Denk dat het ijn orde is ik heb de andere accounts nog eens nagelopen ik heb ook nog een gmail adres maar voorlopig krijg geen melding meer.
Bedankt voor de moeite
Gr Geert



 

12 oktober 2016 om 15:40.
Dirk Boom zegt:

Gean,
dank voor het melden. Kom er gerust op terug als de melding opnieuw verschijnt.

12 oktober 2016 om 16:27.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club