SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
Update W10
Geplaatst op 12 oktober 2016 om 20:13 door Ellen M.

Goedenavond,
Na de update gisteren van W10, heb ik moeilijkheden met PSP.
na 2 uur dacht ik eindelijk aan mijn lessen te kunnen beginnen, ware het niet dat ik foutmeldingen kreeg
*kan het bestand niet openen, controleer of het bestandstype juist is*
Het gaat om Psp, Pspimage, Alpha selecties .
Ook is geen enkel tube plaatje te zien.
Heb overal gezocht op Interneten in het archief.
Verborgen mappen weer gevonden, en bij de bestands koppelingen.
Psp en Pspimage en nog een stel in het rijtje ontbreken daar.
Ik weet niet of daar door komt.

Systeemherstel wil ik niet doen, want de Update kan ik toch niet uitzetten.
Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op.
Groeten van Els

6 reacties
Niekie zegt:

Als het om de anniversery update gaat, dan heb je 10 dagen de tijd om via systeemherstel terug te gaan, naar de situatie daarvoor. De anniversery update is nl geen absoluut verplichte update volgens mij.
Kijk anders of je de niet werkende programma's opnieuw kunt installeren.

Niek

12 oktober 2016 om 22:18.
Ellen M. zegt:

Goedemorgen Niek,
Dank je voor je antwoord.
Als ik vanmiddag thuiskom ga ik er meteen mee aan de slag.
Je hoort nog hoe het gegaan is.
Vriendelijke groeten van Els

13 oktober 2016 om 08:04.
limburg zegt:

heb het ook met pspx pro9 krijgt haast niks open er van of het duurt heel lang eer het open gaat
http://forum.corel.com/EN/download/file.php?id=8815
hier mee kun je alles van de psp er van af halen dan blijft er niks achter er van
en op nieuw er weer in zetten
groetjes ineke

13 oktober 2016 om 09:24.
limburg zegt:

alles op nieuw er op gezet pro x 9
en het loopt weer als een trein de psp
groetjes ineke

13 oktober 2016 om 12:19.
Ellen M. zegt:

Goedenavond Niek,
Ik heb systeem herstel gedaan, wat ook erg lang duurde.
Ik kon echter mijn tubes nog steeds niet zien.
De bestandjes die ik miste ong 7 stuks stonden gelukkig weer in de lijst en kon ik ze koppelen.
Heb voor de zekerheid Corel Paintshop X5 gerepareerd en nu kan ik weer alles zien.
Ben weer een gelukkig mens die haar les kan afmaken.
Nog heel hartelijk bedankt voor je hulp.
Vriendelijke groeten van Els.

Dag Ineke,
Bedankt voor de link die ik meteen ga opslaan.
Succes met je tubes.
Groeten van Els

13 oktober 2016 om 20:52.
Niekie zegt:

Oke dat is heel mooi. Bedankt voor het terug melden.

Niek

14 oktober 2016 om 13:33.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club