Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
Standaard opslaan op pc
Geplaatst op 21 oktober 2016 om 16:36 door henk0605

Als ik een word document opsla staat standaard bovenaan de lijst van mogelijkheden One Drive en moet ik "deze pc" handmatig selecteren..
Kan ik dat aanpassen zodat standaard "deze pc" wordt gekozen? Hoeft niet perse bovenaan het lijstje te staan.
Henk

5 reacties
Niekie zegt:

Kies in Word het menu "Bestand" .
Kies daarna "Opties".
Kies dan "Opslaan".
Daar kan je bij "Standaard bestands locatie" kiezen waar je wilt dat Word het document standaard opslaat.
Ik heb 1 keer met Office 365/2016 gewerkt en vond dit één van de meest vervelende dingen van het programma.
Hoewel opslaan in OneDrive wel veilig is, maak ik graag zelf uit wat ik in OneDrive wil zetten.

Niek

21 oktober 2016 om 16:41.
henk0605 zegt:

Dag Niek,
Ik bedoel een eenmalige wijziging in de instellingen waarna het in het vervolg automatisch op de door mij gekozen plek terecht komt. Nu moet ik iedere keer handmatig de standaard bestandslocatie aangeven.

21 oktober 2016 om 18:17.
Niekie zegt:

Ja dat is ook de precies bedoeling van mijn uitleg. Dan gaat het standaard altijd naar de daar in gestelde locatie.
Dus je opent Word en kiest links boven het menu "Bestand" etc etc.

Niek

21 oktober 2016 om 19:17.
henk0605 zegt:

Ik heb inmiddels ook nog een hokje gezien waar een V in gezet moet worden.
Dus het komt helemaal goed.
Bedankt maar weer, en tevens: afgehandeld.
Henk

21 oktober 2016 om 19:43.
Niekie zegt:

Graag gedaan en bedankt voor het terug melden.

Niek

27 oktober 2016 om 19:04.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club