Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
Mededeling - donderdag 9 augustus 2018
Als club-gebruiker/bezoeker horen we graag uw mening over de SeniorWeb Clubs en vragen u daarom om mee te doen aan ons onderzoek. Aan de hand van de resultaten kunnen we de clubs optimaliseren zodat deze nog beter aansluiten bij de wensen van de gebruikers/bezoekers.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Inloggen
Geplaatst op 20 november 2016 om 14:00 door Fred

G,M,
Elke keer als ik de site open dan moet ik opnieuw inloggen.
Ik heb een vinkje gezet bij inloggen maar dat werkt schijnbaar niet.
Bij andere sites werkt het wel.
wat kan ik doen?

5 reacties
Marixius zegt:

Vermoedelijk ruim je na het afsluiten van de webbrowser je zogenaamde cookies op. Wis je telkens je internetgeschiedenis? Of maak je gebruik van Ccleaner?
Bij Ccleaner kun je aangeven van welke websites cookies bewaard moeten blijven.

20 november 2016 om 14:13.
Dirk Boom zegt:

Gaat het om het vinkje bij inloggen op Seniorweb?
(zie op het plaatje het vinkje)

Knipsel.JPG
20 november 2016 om 14:13.
Fred zegt:

Marixius dat doe ik inderdaad.
Ccleaner ruimt op na opstarten.

En Dirk het is inderdaad dat vinkje

20 november 2016 om 16:47.
Dirk Boom zegt:

Ccleaner is niet noodzakelijk, dus zo kan het opgelost worden.

20 november 2016 om 17:06.
Fred zegt:

Dirk, ondanks dat ik hem aanvink,moet ik de volgende keer weer inloggen.
Dus probeer ik wat Marixius aandroeg.
Ondanks dat,bedankt voor het reageren

20 november 2016 om 17:13.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club