SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
Pijltje terug om te bladeren in verkenner
Geplaatst op 27 december 2016 om 14:00 door tipa1

Hallo
Ik kan niet meer terug bladeren in de verkenner, het pijltje naar links staat niet meer actief.
Ben aan het zoeken geweest in map instellingen maar kan het niet vinden, het is zomaar ineens ontstaan.
Zie bijlage

Groet Tipa

pijltje.JPG
8 reacties
Dirk Boom zegt:

Ik zie staan 'TOSHIBA EXT (F)'. Betreft het een externe harde schijf?

27 december 2016 om 16:34.
Gerdiek zegt:

Kan het zijn, dat de Verkenner direct met deze locatie geopend is ?
Als u op het pijltje naar boven klikt, gaat u naar de bovenliggende map.
Als u dat gedaan hebt, is dan het pijltje naar links wel weer actief?
Ook een mogelijkheid om te navigeren naar een andere locatie: Klik in de adresbalk op het > teken b.v. achter januari 2017. Alle submappen van januari 2017 worden nu zichtbaar en kunt u naar zo'n map navigeren door er op te klikken.
Klikt u op het> teken achter Deze pc, dan wordt de inhoud van Deze pc geopend.
Bunt u op deze manier naar een andere map genavigeerd, kunt u dan wel weer met het pijltje naar links baar de vorige?

27 december 2016 om 16:35.
kareltje zegt:

Al je b.v. op "januari 2017" of "Documenten 2017" klikt in die balk, kom je gewoon ook daar terecht. Bladeren kan ook zo.

27 december 2016 om 17:07.
tipa1 zegt:

Ja ik had de verwisselbare schijf in de verkenner geopend. Maar toch werkt het volgens mij niet goed, Ik open b,v
De map documenten
Dan de map handleidingen
Dan selecteer ik een handleiding
Nu wil ik terug Ik klik op pijltje omhoog dan op pijltje naar links
Zit ik weer in de kandleidingen
Ik zou toch terug moeten kunnen bladeren naar documenten?

2.JPG
27 december 2016 om 17:53.
tipa1 zegt:

Mijn verkenner werkt weer zoals het hoort, eerst systeemherstel gedaan zonder resultaat. Maar ik ergerde me er zo aan dat ik hem opnieuw geïnstalleerd heb.
Het werkt weer als een zonnetje.🌞
Goed uiteinde allemaal en een gezond 2017

Groetjes Tipa

29 december 2016 om 08:51.
Dirk Boom zegt:

bedankt voor het melden.

29 december 2016 om 10:07.
fred612 zegt:

Uit het begin maakte ik opdat de pc helemaal vast zat, maar is dus alleen verkenner?
Heb je taakbeheer/ programma beeindigen, ook ergens gedaan?
Hoe heb je hem= verkenner opnieuw kunnen installeren?

29 december 2016 om 10:28.
tipa1 zegt:

Van alles geprobeerd, uiteindelijk de computer opnieuw geïnstalleerd naar fabrieksinstellingen.

29 december 2016 om 11:55.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club