SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
Bezig met laden
Geplaatst op 31 januari 2017 om 16:31 door jon047
Windows 10, Chrome, G-mail.
Onverschillig wat ik open, ik krijg regelmatig de volgende tekst te zien: "Bezig met laden" . En dat duurt dan een poosje. Wat gebeurt hier? Kunt u mij ervan verlossen?
4 reacties
Dirk Boom zegt:

Meerdere oorzaken zijn mogelijk:
- slecht werkend internet
- matig functionerend wifi
- slecht werkende computer
- een virus waardoor de webbrowser wordt beziggehouden.
Betreft het alleen werken met Chrome? Wil ook e-mail niet goed binnenkomen? Gaat het ook langzaam als een andere webbrowser wordt gebruikt? Start de computer wél goed op?

31 januari 2017 om 17:58.
Marixius zegt:

Ik vermoed dat deze vraag gerelateerd is aan de traagheid van de website van SeniorWeb. Kennelijk heeft zich vanmiddag een stroring voor gedaan waardor SeniorWeb zeer slecht bereikbaar was en de server niet tijdig reageerde.

31 januari 2017 om 18:41.
Niekie zegt:

Dan doet deze storing zich dagelijks voor tussen ongeveer 16.00 uur en 17.30 uur. Overigens is de website de daar buiten vallende tijden ook traag.

Maar Jan047 kan je een scan doen met de volgende 2 programma's:

Begin met een scan met ADWcleaner link.
Klik na het installeren op “Scannen” en wacht totdat dat klaar is en je op "Verwijderen" kunt klikken en start opnieuw op.

Daarna doe je een volledige scan met de Free versie van Malwarebytes: link en verwijder alles wat gevonden wordt.
Kijken wat deze programma's vinden en of het daarna beter gaat.

Niek

31 januari 2017 om 21:55.
jon047 zegt:

Alledrie dank. Ik heb eerst Niek's adviezen opgevolgd, t.w. een ADWcleanerscan (2 items detected) en een Malwarebytes-scan.
Voorzover ik het nu kan beoordelen heb ik "het lek boven", en ik hoop dat ik niet terug hoef te komen.
 

1 februari 2017 om 15:47.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club