SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
Windows update 1703 probleem
Geplaatst op 18 juni 2017 om 11:46 door andrzej

Hallo club vrienden,

Na een update van de laatste Microsoft windows 10 >> KB4022405 werkte mijn M. Edge niet meer.
Evenals een paar buroblad iconen zoals die van de Rabobank, SeniorWeb, Facebook wilde niet meer opstarten. Ik krijg eerst het blauwe startscherm van Edge direct gevold door het wittw scherm met alleen aan de bovenkant de taak/werkbalk. Dit blijft een tiental seconden staan en verdwijnt dan helemaal.
Eerst heb ik toen een herstelpunt van een week eerder toegepast en daarna werkte het wee normaal.
Echter de update kan ik niet tegenhoiuden dus heb ik weer het zelfde probleem. Ik heb nog de probleem oplosser gebruikt en die gaf als mogelijkheid een Windows Store Cache beschadiging.
Mijn vraag is nu...hoe kan ik dit verhelpen ??
Dank u bij voorbaat...Andre

5 reacties
Niekie zegt:

Ik vermoed dat u voor de update standaard een andere browser gebruikte.(niet Edge dus)
Na de update zal Microsoft haar best doen om dat aan te passen, waarbij snelkoppeling dus niet meer werken.
Als u weet welke browser bij u standaard gebruikt werd voor de update kiest dan die eens als standaard, nadat u de update weer binnen hebt gehaald.

Niek

18 juni 2017 om 15:17.
andrzej zegt:

Dag Niekie,

Ik heb ondertussen via de Microsoft Community sity gelezen dat er honderden of duizenden mensen hetzelfde probleem hebben.
Zelfs via mijn Mail kan ik veel dingen niet meer openen. Moet dus altijd via Internet Explorer of Google om o.a. SeniorWeb te openen.
Veel klachten zijn al richting Microsoft gestuurd en er zal binnenkort dan wel een reparatie update komen vermoed ik.
Edge had ik trouwens als standaard browser ingesteld....dus afwachten maar, maar wel weer behoorlijk vervelend, er is altijd wat met die updates.
Groet, Andre

18 juni 2017 om 15:31.
Niekie zegt:

Lees ook eens hier. Wie weet biedt het de oplossing voor de links in e-mail.
En ja honderden miljoenen mensen werken met Windows 10, dus als u 1000 klachten leest, lijkt het veel, maar het is misschien 0,0001 %.

Niek

18 juni 2017 om 15:45.
andrzej zegt:

Beste Niekie,

Ik heb nog eens gecheckt waar mijn standaard browser op stond en dat was op Edge.
Daar heeft het de laatste 9 maanden steeds op gestaan en zijn ook alle updates in die tijd goed verlopen. Ik heb nu toch Internet Explorer op standaard gezet en nu werkt het allemaal wel goed. Dit is voor mij een goede reden Edge maar nooit meer te gebruiken.
Hartelijk dank voor uw meedenken, groet Andre

19 juni 2017 om 21:40.
Niekie zegt:

Fijn te lezen, dat het werkt en bedankt voor het terug melden Andre.

Niek

19 juni 2017 om 21:44.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club