SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Kort berichtje bij starten van W-10
Geplaatst op 30 juni 2017 om 12:27 door Gerard Hu

Telkens als ik de computer opstart dan krijg is de volgende tekst op mijn scherm te zien.
Als ik het wegklik dan opent de computer zich normaal.
Hoe kan ik dat verhelpen?
Ik werk met W-10

Naamloos.png
3 reacties
avatar
Ex-lid zegt:

Het simpelste is eenvoudig doen wat er gevraagd wordt nl. instaleer TomTom Mydrive Connect opnieuw. kan gedownload worden van de site van TomTom. (mogelijk staat er een oude versie op de computer.
succes

30 juni 2017 om 14:03.
Gerard Hu zegt:

Dank je wel Cotim.Het probleem is opgelost door het downloaden van TomTomDrive Connect.
Ik vroeg me wel af hoe je kon zien dat het te maken had met TomTomDrive

30 juni 2017 om 16:06.
avatar
Ex-lid zegt:

Dat kon ik zien in de blauwe bovenrand van de melding.
Fijn dat het opgelost is.

30 juni 2017 om 17:04.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club