Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
App Mail werkt niet meer in Windows 10
Geplaatst op 8 november 2017 om 20:50 door dolfijn150
Op de laptop van mijn broer met Windows 10 werkt de app Mail plots niet meer. De app opent heel even en sluit weer af. Wat kunnen we doen om de app weer werkend te krijgen?
7 reacties
Dirk Boom zegt:

Alvorens allerlei ingrepen te doen, zou ik eerst kijken of er een update onderweg is. Bij mij is dat altijd de oorzaak als de computer niet normaal reageert bij bijv. Mail of Edge. Daartoe:
- Zet de computer eens uit en weer aan
- Controleer bij de instellingen op updates (laat hem rustig even zoeken)
- Zet hem nog eens uit en weer aan

Er is momenteel namelijk een update aan de gang met kleine wijzigingen in de app Mail (en ook de agenda).

8 november 2017 om 21:04.
dolfijn150 zegt:

De laptop is al diverse malen aan en uit gezet en er zijn geen updates bezig of onderweg. Weet iemand of je deze app kan verwijderen en opnieuw installeren of misschien een andere oplossing.

8 november 2017 om 21:26.
elz599 zegt:

U kunt het volgende proberen:
Ga naar instellingen en klik op Apps.
Klik op Apps en onderdelen.
Klik op Mail en Agenda.
Klik op Geavanceerde opties.
Klik op : Opnieuw instellen.

10 november 2017 om 16:21.
dolfijn150 zegt:

Bedankt voor uw antwoord. Dit geprobeerd maar helpt niet. De app start even en sluit weer af.

11 november 2017 om 22:20.
elz599 zegt:

Jammer dat het niet gelukt is ,bedankt voor uw reactie.
Het lijkt mij het beste om de laptop opnieuw te installeren via instellingen en dan Bijwerken en beveiliging.
Het is veel werk maar een goed werkende computer is ook belangrijk.

12 november 2017 om 15:06.
kareltje zegt:

Al geprobeerd met de probleemoplosser?
Instellingen- Bijwerken en beveiliging- Probleem oplossen- Windows Store-apps.

12 november 2017 om 16:28.
dolfijn150 zegt:

Bedankt voor alle reacties, de Mail/Agenda app blijft weigeren.
Zelfs verwijderen werkt niet.
Ik heb Mozilla Thunderbird voor mijn broer geïnstalleerd en die werkt goed.

13 november 2017 om 20:21.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club