SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Update Windows 10
Geplaatst op 4 december 2017 om 17:22 door Geer80

Mijn laptop start bij het uit doen automatisch de update voor Windows 10. Het gaat dan over de update 1709.
Halverwegen loopt deze bij mij vast.
Na een uitvoerig gesprek met de helpdesk van Microsoft blijkt dat deze update 1709 niet bij iedereen goed werkt. Hun advies is er gewoon even mee wachten tot Microsoft de update heeft aangepast aan computers ouder dan 3 jaar.
Komt dit verhaal bekend voor? Het klonk mij wat vreemd in de oren.
Misschien heeft iemand er iets aan.
Groet,
Geer

8 reacties
HenkW zegt:

Vreemd, mijn desktop van 1009 heeft 2 weken nadat de update officieel op internet gebracht was een handmatige update gekregen van 1709 en alles ging gelukkig goed.

4 december 2017 om 22:31.
RuudM zegt:
Nou Henk, dat was een oudje.....
Ruud
4 december 2017 om 22:47.
Geer80 zegt:

Henk, ik schrijf: de update werkt niet bij iedereen goed. Bij jou wel, bij mij dus niet.

4 december 2017 om 23:26.
HenkW zegt:

Sorry Ruud maar het was natuurlijk 2009 (Pentium 4). Heb het inmiddels hersteld.
@Geer80, daarom snap ik niet dat Microsoft dat zomaar kan zeggen maar misschien hebben ze gelijk. Afwachten dan maar en over een paar maanden weer bellen.

5 december 2017 om 08:20.
Niek. zegt:

Dat heb ik eerder, met andere woorden, ook wel eens gehoord bij de support.
Dus: ja.

Niek

5 december 2017 om 09:52.
elgee zegt:

Geer80 zegt in de Tablet en Smartphone club:
NB Mijn eerdere klacht dat de update naar Windows 10 versie 1709 niet lukt is nu plotseling wel gelukt. Heeft er wel zowat een hele dag over gedaan.

8 december 2017 om 15:10.
RuudM zegt:
Had zelfde probleem, update mislukte gisteren na uren draaien.
Vandaag het notebook weer aan de gang gezet..
Na heel veel uren lukte het nu wel.
Mogelijk is de oorzaak dat het een niet zo jong en vrij traag apparaat is. ( van 2011)
Het was een beetje "de aanhouder wint" !
Ruud
9 december 2017 om 21:49.
Cees-1946 zegt:

Door een update van Windows-10 kreeg ik een systeem probleem. De desktop is ouder dan 3 jaar. Mijn systeembeheerder vertelde, dat de videokaart de resolutie van de update niet aan kon
Er is dan ook een andere er bij ingezet. In de nieuwsbrief van Senior/web werd vermeld, dat bepaalde versies van Windows-10 in 2018 niet meer ondersteund worden. IK heb dit aan Jeffrey doorgegeven. JL vrijdag is versie 1709 door Jeffrey er in gezet. Dit duurde een poosje. Maar goed het werkt nu prima Ik ben in het voordeel, dat ik nu iemand heb die weet waar hij het over heeft en de storingen in mijn computer er uit kan halen,

10 december 2017 om 09:06.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club