Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
Mededeling - donderdag 9 augustus 2018
Als club-gebruiker/bezoeker horen we graag uw mening over de SeniorWeb Clubs en vragen u daarom om mee te doen aan ons onderzoek. Aan de hand van de resultaten kunnen we de clubs optimaliseren zodat deze nog beter aansluiten bij de wensen van de gebruikers/bezoekers.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Zwart scherm na update
Geplaatst op 19 januari 2018 om 12:24 door Okkie

Goede middag
Na de laatste update 15-1 krijg ik steeds enkele seconden een zwart scherm, dat blijft zich herhalen. is dat bij meer mensen bekend? Mijn p.c is verleden jaar nieuw gekocht. een Dell desktop.

10 reacties
kareltje zegt:

Probeer eens Instellingen- Bijwerken en beveiliging- Probleem oplossen de twee omkaderde opties.

.JPG
19 januari 2018 om 13:02.
Okkie zegt:

Dag Kareltje
Ik heb het meteen geprobeerd.
het lijkt er op dat het heeft gewerkt via de bovenste suggestie.
Even afwachten of de zwarte schermen nu wegblijven, maar alvast bedankt!

Knipsel3.JPG
19 januari 2018 om 13:51.
Okkie zegt:

Helaas heeft deze tip niet geholpen en blijft het probleem voortbestaan.
Nog een idee misschien?

22 januari 2018 om 18:18.
kareltje zegt:

Allebei de probleemoplossers laten werken?

22 januari 2018 om 18:36.
Okkie zegt:

ja zeker

22 januari 2018 om 19:16.
BenWuring zegt:

Ik vermoed dat het stuurprogramma voor de grafische kaart het probleem veroorzaakt. Welke grafische kaart zit er in uw computer? U kunt dit nakijken door via het 'vergrootglas' (naast het icoontje van het startmenu) te zoeken naar 'Apparaatbeheer'. Open dit eens en klap het onderdeel 'Beeldschermadapters' open. Welke grafische adapter(s) staan daar genoemd?

22 januari 2018 om 23:16.
Okkie zegt:

Intel (R) HD graphics staat daar. Ik ben vandaag niet aanwezig dus mogelijk wat later reactie van mij. bedankt alvast!

23 januari 2018 om 09:31.
BenWuring zegt:

Probeer deze eens te downloaden en te installeren. Kijken of het verschil maakt.
Mogelijk dat het eerst zinvol is om deze test uit te laten voeren. Probeer dat eerst maar eens.

23 januari 2018 om 15:40.
Okkie zegt:

Beste Ben de test scoort goed op alle punten. Daarna de download uitgevoerd.
die geeft echter het volgende aan.

Knipsel2.JPG
24 januari 2018 om 12:34.
Okkie zegt:

Inmiddels heb ik een verzoek om Dell ondersteuning gevraagd. Als het resultaat heeft zal ik dat hier nog melden. Bedankt voor het meedenken in ieder geval.

24 januari 2018 om 18:28.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club