Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
ING inloggen
Geplaatst op 3 februari 2018 om 07:47 door plieger

Wie kan mij met het volgende helpen?
Steeds als ik wil inloggen springen de
gebruikersnaam en het wachtwoord weg.
Zo dat ik maar niet bij mijn gegevens kan komen.
Nu heb ik die zaken opnieuw aangevraagd.
Maar wie kan mij nu vertellen waar ik moet
op letten bij het opnieuw installeren,zodat het niet
mis gaat??
Kan dit met Google Chroom te maken hebben??

inlog2.jpg
11 reacties
kareltje zegt:

Ik vrees eerder met je bericht hieronder "Van Google naar MP3".
Heb je daar op Updaten geklikt?

3 februari 2018 om 09:23.
Dirk Boom zegt:

Springen de gegevens weg en komt er een foutboodschap? Dan is er iets fout in de ingebrachte gegevens.
Als er geen foutboodschap is, dan is er iets anders aan de hand.
Wat gebeurt er precies?

3 februari 2018 om 10:57.
powerpoint zegt:

Beste Plieger,
Ik heb even ingelogd bij mijzelf en alles werkt hetzelfde.
Begint bij u de adresregel in uw browser met 'https://mijn.ing.nl/internetbankieren'?
En staat het slotje erbij en is die nog gesloten?

3 februari 2018 om 12:03.
plieger zegt:

Dirk,
Ik mag op het ogenblik van ING niet
kijken.
Als ik nu inlog krijg ik het bericht''Er zijn nieuwe
gegevens aangevraagd''
Ik moet maar wachten tot ik deze gegevens heb.
Kan het iets te maken hebben met de Dos aanval
bij ING?
Als ik wil inloggen verdwijnen de inloggegevens.
Ook kon ik geen nieuwe wachtwoorden online aanvragen.Telkens als ik
mijn gebruikersnaam wachtwoord rekeningnummer geboortedatum
etc. kreeg ik dat veld telkens opnieuw terug als ik op doorgaan drukte.
Ik had bij doorgaan op iets anders moeten drukken,maar weet niet meer
op wat.Maar de juffrouw/mevrouw zou de gegevens binnen 5 werkdagen
sturen.Hoe moet ik deze gegevens straks verwerken??
Waar had ik dan op moeten drukken bij de aanvraag?

3 februari 2018 om 12:09.
plieger zegt:

Dirk,
Sorry ik heb een enkele keer een foutboodschap gehad
In de trant van Inlog fout als u nu nog 7 keer verkeerd inlogt
wordt uw rekening geblokkeerd
Bedankt voor de hulp!!!!!

3 februari 2018 om 12:14.
plieger zegt:

Dirk,
Uw vraag wat betreft schijnt in
orde te zijn

pppp.JPG
3 februari 2018 om 12:20.
powerpoint zegt:

Het lijkt er op dat bij uw w.s. niet aflatende pogingen om uw probleem met foto's op te lossen het een en ander in de war is geraakt op uw systeem, mede gezien de meerdere vensters die u kort hiervoor al hebt weergegeven.
Misschien de boel even terugzetten met 'systeemherstel' naar een 'herstelpunt' op of vóór de dag dat alles nog werkte?

3 februari 2018 om 12:25.
Freedom zegt:

Bel voor de zekerheid even met de helpdesk van ING

3 februari 2018 om 12:33.
powerpoint zegt:

O ja, daar stond ik even niet bij stil. Door de lopende aanvraag zal ING zelf de boel wel even buiten werking gesteld hebben. Sorry...

3 februari 2018 om 12:44.
Dirk Boom zegt:

Beste Plieger,
Ik denk dat het door de storing bij ING niet mogelijk is geweest om in te loggen. Het aanvragen van nieuwe gegevens was niet nodig maar nu het eenmaal is gedaan, moet het resultaat worden afgewacht.
Als de nieuwe gegevens binnen zijn, dan moet het mogelijk zijn om zonder problemen in te loggen.

3 februari 2018 om 16:03.
Eenhoorn. zegt:

Mogelijker wijs heeft het misschien te maken, met veranderingen in vernieuwen van het beeldscherm ING.. Tot nu toe heb ik zelf er niks van gemerkt..

4 februari 2018 om 07:42.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club