SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
Build 1903 dl 2
Geplaatst op 17 juni 2019 om 20:45 door wingco320

Vandaag voor de 2de keer 1903 proberen te installeren en alweer misukt.Stopcode: system service exception.
windows adviseert om www.windows.com/stopcode te raadplegen voor een oplossing, uiteraard niet gevonden want je wordt met een enorme kluit een onafzienbaar rietveld ingestuurd. Wil je telefonisch contact?, prima maar eerst even een stevig bedrag aftikken. Helpdesk van Microsoft, grapje toch?

6 reacties
HenkWielink zegt:

kwam de update vanzelf of heb jij hem zelf gestart?

17 juni 2019 om 20:55.
wingco320 zegt:

Heb hem zelf gestart - via Win Update - want de automatische update mislukte ook al.

17 juni 2019 om 21:17.
Niekie zegt:

Als het goed is, stond er ook een vrij lang nummer bij. Meestal beginnend met 0x..........
Maar u kunt wel wat dingen controleren.
Is er voldoende ruimte vrij op de C: schijf. (ongeveer 30 GB)?
Is de antivirus uitgeschakeld (als dat een andere is dan Windows Defender?

Niek

17 juni 2019 om 22:37.
wingco320 zegt:

#Niek: de foutcode is 0xc1900101. Op de C schijf is ruimte genoeg, antivirus - Avast - gaf bij eerdere grote updates nooit problemen
Ik krijg wel een stopcode: system service exception, die staat wel in het rijtje stopcodes maar om dat op te lossen moet je in de WIN RE omgeving zijn; ik heb geprobeerd erin te komen; er staat een heel verhaal; helemaal onderaan als tip hoe je uit die omgeving komt: toets WIN logo+R, open msconfig, tabblad "computer opstarten", "starten in veilige modus" uit. Zet ik die AAN dan zit ik in de veilige modus maar niet in WIN RE

17 juni 2019 om 22:53.
Niekie zegt:

Ik zou Avast er toch even af mikken en opnieuw opstarten. Dat het bij eerdere updates nooit problemen gaf, zegt niets.

Daarna op deze site lezen welke (meer eenvoudige) stappen nog ondernomen kunnen worden.

Niek

17 juni 2019 om 23:08.
LeoG zegt:

Wingco320, we zijn inmiddels bijna een maand verder en we 'horen' niets meer.
Je probleem is inmiddels hopelijk opgelost, maar we willen uiteraard graag weten hoe.
Stuur je nog even een reactie?
LeoG

11 juli 2019 om 23:52.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club