SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Pagina kan niet worden weergegeven.
Geplaatst op 15 januari 2015 om 14:50 door plieger

 

Herhaaldelijk als ik in Seniorweb naar een ander item

wil gaan krijg ik dit beeld.Wie kan mij daar van verlossen??

 

waarom.jpg
8 reacties
Niekie zegt:

Dit houdt in, dat de verbinding met site waar je naar toe surft is verbroken.

De oorzaak kan aan heel veel factoren liggen.

Gebeurd het alleen bij Seniorweb, of ook bij andere websites?

Hoe is de pc/laptop verbonden met het internet modem (bedraad of via wifi)?

Heb je al eens geklikt op "verbindingsprobleem oplossen"?  En zo ja wat was daarvan het resultaat. (welke melding kreeg je daarop?)

Niek

15 januari 2015 om 15:10.
kareltje zegt:

'k Zie een ander logo dan het vogeltje voor http:
Is die link wel goed, maak de snelkoppeling naar SW eens opnieuw.

15 januari 2015 om 18:56.
plieger zegt:

Niekie,ik heb dat het meeste bij Seniorweb.Bij Essent kan ik niet in de verbruiksmanager komen.Ik zal eens op ''verbindingsprobleem oplossen''klikken als het zich weer voordoet.Dan meld ik me weer

15 januari 2015 om 21:04.
Niekie zegt:

Goed gezien Kareltje. Hier is waarschijnlijk een browser hijjacker in het spel. Dan zou je startpagina ook gewijzig kunnen zijn.

Doe de volgende scans:

Begin met een scan met ADWcleaner link.  Klik na het installeren op “Scannen” en wacht totdat dat klaar is en je op "Verwijderen" kunt klikken en start opnieuw op.

 

Doe daarna een "Slimme scan met het van tevoren geupdate programma Emsisoft Emergency Kit scanner. Klik na afloop op alles verwijderen en start opnieuw op:

link

Daarna doe je een volledige scan met de Free versie van Malwarebytes: link en verwijder alles wat gevonden wordt.

Als je met IE surft kan je daarna via het menu Extra, Internet Opties  en dan het tabblad Advanced je instellingen opnieuw instellen.

Kijk in het menu   “ extra “ ook even naar het "Invoegtoepassingen beheren".  Zorg dat daar maar 1 zoek machine staat en dat mag Bing of Google zijn.

 

Niek

15 januari 2015 om 22:06.
avatar
Ex-lid zegt:

Niekie

Ik neem mijn pet af, voor al je PC Gave.

Ga zo door mijn zoon. Mag ook wel eens gezegd worden.

max.

16 januari 2015 om 18:01.
kareltje zegt:

Is 't al opgelost dan?

16 januari 2015 om 21:19.
Niekie zegt:

Nee zeker nog niet Karel.  Maar we wachten het af. 

Als het na de scans nog niet lukt dan het volgende:

Ik zie dat je surft met Internet Explorer. 

Kijk eens bij Menu Extra en dan Internet Opties en klik op het tabblad "verbindingen".

Klik daar op "Lan-instellingen" en kijk of daar alleen het bovenste vinkje is ingevuld: "Instellingen Automatisch detecteren".

En er mag in principe geen proxyserver zijn aangevinkt.

Verder via Extra naar Internet Opties en dan het tabblad Geavanceerd.  Klik daar op "Opnieuw instellen" en sluit dan af met OK.

En dankjewel Max22.

Niek

16 januari 2015 om 22:13.
avatar
Ex-lid zegt:

Zoiets heet een broken link.

22 januari 2015 om 18:55.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club