Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
itunes update
Geplaatst op 24 augustus 2015 om 21:21 door Bernhard

Ik heb geprobeerd op iTunes te updates (omdat het programma dit zo vriendelijk voorstelde). Tijdens de update op mijn PC met Windows 7 Home Premium x64 is de installatie vastgelopen met foutcode 2324.
Ook na een handmatige download van de update werkt het updaten niet.
Helaas werkt nu Itunes in de oude versie ook niet meer, wat wel lastig is.
En ik kan het ook niet in zijn geheel verwijderen om het daarna opnieuw te installeren.

Heeft iemand ideën hoe dit opgelost kan worden ?

8 reacties
Niekie zegt:

Lees deze link eens door.
je moet de programma's in een bepaalde volgorde deïnstalleren.
Overigens las ik dat "herstellen" via het configuratiescherm > programma verwijderen ook kan werken. (rechsklik dan op Itunes)

Niek

24 augustus 2015 om 22:19.
Bernhard zegt:

Niek,
Dank voor je reactie.
Ik had de pagina zelf ook al gevonden.
Maar bij het verwijderen van iTunes krijg ik de zelfde melding en wordt het verwijderen afgebroken en de situatie herstelt. Ook bij herstellen van de software krijg ik dezelfde melding. Dat kan niet vanuit iTunes zelf overigens, want dat start niet meer.

Bernhard

24 augustus 2015 om 22:52.
Niekie zegt:

Kan je met de gratis versie van Revouninstaller ( hier op te halen ) kijkek of je alle Apple software eraf kunt mikken en dan opnieuw beginnen?

Niek

24 augustus 2015 om 23:34.
Helma Beumer zegt:

Dan hoop ik dat dat programma goed zijn werk doet Niek.
Ik heb een keer iTunes op mijn (toen nog XP) PC gezet, maar XP zag mijn iPad als camera.
Met als gevolg dat iTunes mijn iPad óók niet zag.
Gewoon de-installeren van een programma geloof ik al nooit in.
Een programma doet dat 9 van de 10 keer niet volledig.
Ik ben bijna een halve dag bezig geweest om alles wat met Apple te maken heeft te verwijderen uit het register :-((
Je wilt niet weten wat Apple allemaal op je PC zet (en dat voor 1 programma).

@Bernhard
Heb je misschien nog een herstelpunt zonder iTunes?
Zo ja; zou je dat eens kunnen proberen en daarna iTunes opnieuw installeren.

25 augustus 2015 om 00:07.
Niekie zegt:

Inderdaad Helma. Apple is niet zo "zuinig" op Windows pc's. Het geeft vaker problemen.
Niek

25 augustus 2015 om 07:44.
HAN665 zegt:

Heeft u al contact opgenomen met Apple. Mijn ervaring is dat als er een probleem met iTunes is (bijvoorbeeld met een gedane aankoop ) ik per omgaand een e-mail ontving met de mededeling dat er binnen 24 uur contact met mij zou worden opgenomen. Daarbij werden er reeds suggesties aangeven het probleem op te lossen. Het probleem is inmiddels opgelost.

25 augustus 2015 om 11:00.
Bernhard zegt:

Allen hartelijk dank voor hun bijdragen.

Ik heb Revo uninstaller geinstalleerd. Deze zag echter iTunes niet, terwijl deze wel in de programmalijst in windows/systeembeheer stond.
Ik heb daarop alles wat ik van apple in Revo uninstaller zag staan maar verwijdert en daarna iTunes opnieuw geïnstalleerd.
En zowaar, dat werkte.
Bijzonder vind ik het wel, maar ik ben wel tevreden met de uitkomst.

Groet,
Bernhard

27 augustus 2015 om 14:37.
Niekie zegt:

Mooi dat het is opgelost met Revo en bedankt voor het terug melden.
Niek

27 augustus 2015 om 17:19.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club