Storing Ziggo-e-mailadressen op SeniorWeb
Ziggo-klanten kunnen SeniorWeb gewoon e-mails sturen, maar omgekeerd lukt het niet. Ziggo werkt hard aan een oplossing.
Op dit moment is er helaas een storing waardoor Ziggo-abonnees ons wel kunnen mailen maar wij hen niet kunnen antwoorden. De provider werkt hard aan een oplossing maar kan niet zeggen wanneer het euvel is verholpen. Het mailprobleem betreft alle adressen van de provider Ziggo. Dus hebt u een adres dat eindigt op '@ziggo.nl', '@upcmail.nl', '@home.nl', '@quicknet.nl', '@casema.nl', '@chello.nl', '@a2000.nl' dan kunnen wij u op dit moment niet via e-mail bereiken. Gelukkig geldt dit niet voor onze nieuwsbrieven: die kunnen we u gewoon blijven sturen. En uw e-mails komen dus wel bij ons aan.
Wanneer alles weer werkt zoals het hoort, melden we dat direct in een nieuwsbericht op Seniorweb.nl. Tot die tijd adviseren we Ziggo-klanten om bij dringende zaken telefonisch contact op te nemen met de Ledenservice van SeniorWeb via 030-2769965. En hebt u toevallig naast uw Ziggo-adres nog een Gmail- of Microsoft-adres dan kunt u dat gebruiken om SeniorWeb te mailen.
Bekijk al het nieuws