Algemene informatie
De PCHelpdesk wordt gevormd door een team van deskundige vrijwilligers.
U kunt gedurende de openingstijden zonder afspraak binnenlopen. Wij kunnen u meestal helpen bij:
- problemen op Windows- of Apple-PC’s
- problemen of instellingen van tablets of smartphones, zowel Android, IOS als Windows
- vragen over internetten, email, de cloud
- vragen over thuis netwerk, wifi, beveiliging e.d.
Wij verlenen hulp op de door u meegebrachte laptop, tablet, smartphone of e-reader. Daarnaast beschikken wij over moderne apparatuur en software om oplossingen te demonstreren.
De PC Helpdesk is gevestigd in de bibliotheek van het Brinkhuis in Laren. 50+ inwoners uit de gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren kunnen zonder afspraak binnen lopen.
De openingstijden zijn op werkdagen van 10:00 tot 12:00 uur.
Vergeet vooral niet om bij een bezoek uw wachtwoorden mee te nemen.
Enkele keren per jaar organiseert de PC Helpdesk een informatiebijeenkomst/themabijeenkomst over een onderwerp waarover we veel vragen krijgen. Aanmelden kan via de website.
Computercursussen geeft de PC Helpdesk niet. Daarvoor kunt u terecht bij Seniorweb in Laren (www.seniorweblarennh.nl) of in Eemnes. Wij geven wel advies over computerlessen.