Let op! U bezoekt de website met een Windows 10-computer. De ondersteuning van Windows 10 stopt in oktober.
Meer weten? Kijk dan op de speciale pagina hierover: einde Windows 10

Sluiten

U bent hier:

Dit nieuwsbericht is gearchiveerd

U bekijkt een pagina die niet langer door SeniorWeb wordt bijgewerkt. Mogelijk is de informatie verouderd of niet meer van toepassing.
Gearchiveerd op .

Nieuws

Bol.com wordt transparanter

Bol.com

Bol.com verkoopt niet alleen eigen producten. Onduidelijk voor de consument, zo oordeelt de Autoriteit Consument & Markt. Bol.com gaat daarom duidelijk aangeven bij wie een klant het product koopt.

Bol.com
Edwin van Amstel
Edwin van Amstel
Gepubliceerd op

Bol.com biedt op de eigen site producten aan van andere winkels. Een tevreden verkoper zal daar niet veel van merken. Maar wie iets retour wil sturen of een klacht of vraag heeft, klopt tevergeefs aan bij Bol.com en wordt doorverwezen naar de winkel in kwestie. Onduidelijk en onwenselijk oordeelt de Autoriteit Consument & Markt. Voor de klant moet altijd helder zijn bij wie hij iets koopt, wat zijn rechten zijn en hoe het zit met de klachtenafhandeling en retouren. Bol.com gaat dit voortaan duidelijk aangeven bij elk product.

Nieuwsoverzicht
Later lezen Delen E-mail Facebook Pinterest WhatsApp Printen Woordenboek

Meld je aan voor de nieuwsbrief van SeniorWeb

Elke week duidelijke uitleg en leuke tips over de digitale wereld. Gratis en zomaar in de mailbox.

naar boven