Merknaam XS4ALL verdwijnt definitief
Nieuwe klanten kunnen vanaf 24 december niet meer terecht bij XS4ALL voor het afsluiten van een internetabonnement. Bestaande klanten gaan vanaf januari over naar de KPN-systemen.
Het telecombedrijf KPN is eigenaar van het merk XS4ALL. KPN wil het merk al enkele jaren samenvoegen met het moederbedrijf. Daarop kwam protest van zowel gebruikers als medewerkers. Zij verenigden zich in Actiecomité XS4ALL Moet Blijven. De ondernemingsraad van XS4ALL verloor eind november een rechtszaak die het samenvoegen moest voorkomen. KPN heeft daarop besloten om per 24 december te stoppen met de merknaam XS4ALL voor nieuwe klanten.
Bestaande klanten
De dienstverlening voor bestaande klanten wordt vanaf begin 2022 in delen overgezet naar de KPN-systemen. Daarbij blijven het huidige abonnement, de e-mailadressen en andere dienstverlening bestaan. Gebruikers van een XS4ALL-mailadres hoeven dus niet bang te zijn dat hun mailadres onbruikbaar wordt. Klanten krijgen hierover minimaal een maand van tevoren bericht.
Bekijk al het nieuws