U bent hier: Home Tips & Uitleg Nieuws Klanten T-Mobile kunnen niet bellen met iPhone X
Dit nieuwsbericht is gearchiveerd

U bekijkt een pagina die niet langer door SeniorWeb wordt bijgewerkt. Mogelijk is de informatie verouderd of niet meer van toepassing.
Gearchiveerd op 18 juli 2018.

Nieuws

Klanten T-Mobile kunnen niet bellen met iPhone X

150617iphone8

Honderden klanten die een T-Mobile abonnement combineren met een iPhone X of iPhone 8 hebben problemen met bellen. Telefoongesprekken zouden al na enkele seconden uitvallen.

150617iphone8
SeniorWeb
SeniorWeb
Gepubliceerd op 30 jan 2018

Het probleem speelt al maanden, meldt RTL Nieuws. De enige oplossing lijkt te liggen in het omruilen van het toestel voor een nieuw exemplaar. Het lijkt erop dat het defect in de hardware van sommige iPhone X- en 8-toestellen zit. Opvallend genoeg heeft de 'defecte' iPhone alleen problemen met het netwerk van T-Mobile. Bellen met Vodafone of KPN leidt niet tot dezelfde problemen, zo blijkt uit verschillende testen.

Productie
Eerder deze week verschenen al berichten dat de vraag naar de iPhone X tegenvalt: volgens Japanse media heeft Apple de productie van de telefoon teruggeschroefd van veertig naar twintig miljoen stuks. De prijs van de iPhone X ligt mogelijk te hoog.

Problemen
Het is overigens niet het eerste probleem van dit toestel in Nederland. Vorig jaar bleek al dat het scherm bij lagere temperaturen geen aanrakingen meer registreerde. Een update heeft dit probleem inmiddels verholpen.



Nieuwsoverzicht
Delen E-mail Facebook Pinterest WhatsApp Printen Woordenboek

Meld u aan voor de nieuwsbrief van SeniorWeb

Elke week duidelijke uitleg en leuke tips over de digitale wereld. Gratis en zomaar in uw mailbox.

naar boven