Let op! U bezoekt de website met een Windows 10-computer. De ondersteuning van Windows 10 stopt in oktober.
Meer weten? Kijk dan op de speciale pagina hierover: einde Windows 10

Sluiten

U bent hier:

Dit nieuwsbericht is gearchiveerd

U bekijkt een pagina die niet langer door SeniorWeb wordt bijgewerkt. Mogelijk is de informatie verouderd of niet meer van toepassing.
Gearchiveerd op .

Nieuws

Meer informatiepunten voor digitaal bankieren

Meer fysieke bankloketten voor geldzaken

Momenteel zijn er drie informatiepunten voor mensen die vragen hebben over hun digitale bankzaken. Komende maanden breiden de banken dit uit naar negentien punten.

Meer fysieke bankloketten voor geldzaken
SeniorWeb
SeniorWeb
Gepubliceerd op

Bij de informatiepunten kunnen mensen vragen stellen over bijvoorbeeld geld opnemen bij een automaat, overboeken, betalen met een pinpas en saldo opvragen.

Hulp bij online bankieren

Al jaren komen steeds minder mensen naar de bank voor hulp of advies. Daarom sloten banken veel van hun fysieke loketten en gingen ze over op digitaal bankieren. Nu blijkt dat veel mensen een plek nodig hebben waar ze van een bankmedewerker hulp bij online bankieren krijgen. Om die reden komt er een betere samenwerking tussen Nederlandse banken om die mensen te helpen.

Nieuwsoverzicht
Later lezen Delen E-mail Facebook Pinterest WhatsApp Printen Woordenboek

Meer over dit onderwerp

Meld je aan voor de nieuwsbrief van SeniorWeb

Elke week duidelijke uitleg en leuke tips over de digitale wereld. Gratis en zomaar in de mailbox.

naar boven