SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Android-Club
Samsung Galaxy J3
Geplaatst op 29 december 2018 om 13:08 door Harie

Ik moet hier op de verzekeringspolis een sleutelnummer invoeren echter als ik hier op druk dan kan ik de cijfers invoeren maar als laatste staat er een x en die kan ik niet invoeren.
Hoe los ik dit op?

12 reacties
Dirk Boom zegt:

Kan het toetsenbord niet wisselen tussen cijfers en letters? (toets links onder)

29 december 2018 om 14:03.
Harie zegt:

Dat gaat dus niet, had ik al geprobeerd.

29 december 2018 om 16:41.
Dirk Boom zegt:

Er is lastig iets over te zeggen, ik weet niet wat voor eisen de verzekering aan het nummer stelt en waar dat vandaan moet komen. Het zou kunnen dat een ander sleutelnummer wordt bedoeld dan nu wordt ingevuld.

29 december 2018 om 16:52.
Harie zegt:

Dat is een e-bike verzekering en we hebben 2 nieuwe fietsen gekocht maar ik zie ook op de 2e sleutel die 4 cijfers bevat en ook achter dat cijfer staat een b.v. 1234x

29 december 2018 om 17:15.
kareltje zegt:

Dat wisselen gaat wel degelijk op een J3.
Op de knop linksonder staat Sym, daarop drukken geeft de symbolen.
Je krijgt cijfers en letters, probeer daar de x eens naast het plusje.
(Als je op 1/2 klikt, krijg je nog meer symbolen)

.png
29 december 2018 om 17:42.
Harie zegt:

Dit wis ik ook al. Ben misschien niet al te duidelijk geweest. Als ik op de app de verzekering gegevens ga invullen en kom dan bij de gegevens van de fietssleutel dan druk ik hierop en dan kan ik alleen maar cijfers invullen. Als ik dan op de lege vakjes druk van het toetsenbord zoals Dirk Boom aangeeft dan gebeurt er niets.

29 december 2018 om 20:09.
Dirk Boom zegt:

Kun je een schermafdruk laten zien van dat toetsenbord?

29 december 2018 om 21:05.
Zegert zegt:

Ik zou contact opnemen met de verzekering maatschappij.
Mijn vermoeden is dat het veld in die App als numeriek staat gedefinieerd en dan kan inderdaad het alpha gedeelte niet gebruikt worden.
Misschien lukt het door bijvoorbeeld in een tekstverwerker de benodigde gegevens in te vullen en dan met kopiëren en plakken het alsnog in die App te krijgen.
Is te proberen.

29 december 2018 om 21:06.
Willem-B zegt:

Probeer het eens op een PC. Misschien kun je op de verzekeringssite ook chatten met een medewerker.

30 december 2018 om 00:45.
Harie zegt:

Jongens bedankt voor jullie antwoorden

30 december 2018 om 09:21.
Dirk Boom zegt:

Is het opgelost? Ik ben benieuwd hoe.

30 december 2018 om 11:58.
Harie zegt:

Het is niet opgelost ,maar ik neem morgen contact op met de verzekeraar.

30 december 2018 om 13:56.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Android-Club?
Android-Club