Berichtdetails
Hoewel ik absoluut niets heb veranderd aan mijn browser instellingen, kan ik sinds een paar dagen niet meer op een aantal voor mij belangrijke pagina's komen. Ik werk met een iMac en met de browsers Firefox en Safari, het doet zich bij beide voor.
Het gaat bijvoorbeeld om instructie video's van een zeer betrouwbaar adres en van een cursus instituut waar ik lid van ben.
Mijn man heeft ook een Mac en kan ze wel bekijken!
Ik dacht nog even dat het kwam omdat ik een AdBlocker gebruik, dus schakelde die uit, maar dat maakt niets uit. Ik blijf bijgaande melding krijgen (v.b. is in FF, in Safari is de tekst iets anders, maar komt op hetzelfde neer). Ik concludeer dat het dus niet aan mijn browser ligt, want beide vertonen dit.
Via Google Search kwam ik bij een pagina waarin wordt besproken dit soort meldingen te omzeilen, maar daar snap ik niets van.
Bestaat er een recht-toe-rechtaan oplossing om dit probleem te verhelpen? Ergens iets aan instellingen van de Mac veranderen, zoja welke?
Dan nog snap ik niet hoe dit plotsklaps kan ontstaan.
NOOT: Zojuist op m'n laptop met Windows10 in Firefox geconstateerd dat het daar allemaal prima werkt.
Staan datum en tijd wel goed?
Al eens opnieuw opgestart en dan Safari weer openen met de shifttoets ingedrukt.
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club