Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Synchroniseren
Geplaatst op 25 juli 2017 om 12:03 door Paulmay

Als ik op de ipad een nieuw contactadres aanmaak dan zie ik het wel verschijnen op de Mac maar niet in de iPhone.
heb zowel op de Mac en Ipad als de iPhone bij de cloud contacten aangevinkt
dan zou het toch moeten lukken?
waar zit de crux
paul van Wijk

9 reacties
Jan033 zegt:
Gebruikt u op alle drie de apparaten dezelfde AppleID?
Staat bij Instellingen, Contacten op alle apparaten iCloud als Standaardaccount?
Staan in de App Contacten, als u op Groepen ( linksboven) tikt, alle groepn aangevinkt?
25 juli 2017 om 19:01.
Paulmay zegt:

Inderdaad staat alles zoals het u het neerzet. Ik ben er dus nog niet uit
wellicht zijn er nog meer leden die iets kunnen bedenken

26 juli 2017 om 00:03.
Miax zegt:

Werkt alles op hetzelfde netwerk?

26 juli 2017 om 12:25.
Paulmay zegt:

Alles werkt op hetzelfde netwerk. Adres aangemaakt op Mac verschijnt wel op de Ipad maar niet op de iPhone Adres aangemaakt op iPhone verschijnt wel op de ipad maar niet op de Mac. RA,RA

26 juli 2017 om 12:49.
Miax zegt:

Misschien dat dit helpt, even alle apparaten helemaal uitzetten en dan opnieuw opstarten.

26 juli 2017 om 13:24.
Paulmay zegt:

Alle apparaten helemaal uitgezet en weer geïnstalleerd maar ik zie het adres niet op de Mac verschijnen

26 juli 2017 om 19:07.
Miax zegt:

Heb je bij contacten op je Mac wel "Alle contacten" geselecteerd.
Zie afbeelding:

cont.jpg
26 juli 2017 om 20:19.
Paulmay zegt:

Tot mijn stomme verbazing blijkt het bewuste adres wat niet op de Mac verscheen in een blocklist terecht is gekomen. Toen ik hem daar uit gehaald had verscheen het adres op de M A-C . Heeft iemand daar een verklaring voor
Wat is dat een blocklist?

26 juli 2017 om 21:35.
Miax zegt:

Hier staat iets geschreven over een blocklist.

26 juli 2017 om 22:39.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club