SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Inlogproblemen
Geplaatst op 11 juni 2018 om 11:02 door martrine

ik kan niet inloggen bij seniorweb wat kan hiervan de reden zijn =~
-

3 reacties
MaritaA zegt:

Martrine, svp wat meer informatie.

Welk toestel gebruik je.
Welk versie van het besturingssysteem?
Vul je elke keer je inloggegevens handmatig in of staat automatisch invullen aan in Safari?
 

11 juni 2018 om 11:08.
martrine zegt:

In antwoord op uw vraag de el ik u mede dat ik gebruik maak van een laptop alsmede
een AppleIpad2. Alvorens ik uw vragen verder beantwoord wil ik even het een en ander
uitleggen. Ik heb sinds een paar maan den problemen met inloggen bij seniorweb.Ik heb verschllende leden telefonisch om hulp grvraagd maar die me niet konden helpen.Toen
heb ik hulp aan huis gehad. De persoon die mij bezocht kon mij bij binnenkomst aL
vertellen dat ik gewoon kon inloggen bij seniorweb terwijl mijn Ipad nog dicht was.
Hij gaf me wel het advies om rechtstreeks in te loggen via
seniorweb.nl. Dat ging aldoor prima tot dat ik storing kreeg en alles moest worden
gereset. En opnieuw kon ik weer geen contact maken met seniorweb.
Wat mij nog het meest verbaasde dat ik , nadat ik contact met u heb gezocht ik op
mij n computer ineens wel bij seniorweb kan inloggen maar niet op mijn Ipad
terwijl die met elkaar zijn verbonden. Ik hoop dat u mij kunt helpen .
Met vriendelijke groeten Martrina

12 juni 2018 om 13:15.
MaritaA zegt:

Martrine ik zie dat je Casema mail hebt, dat is van Ziggo, en daarmee jouw internetprovider, is de verbinding toevallig via de horizonbox, dat kan n.l. de problemen geven die jij beschrijft.

Zie in dit bericht:

http://www.seniorweb.nl/clubs/apple/18173/wifi-probleem

Het is daar aan de orde is geweest, mijn collega medebeheerder, heeft dit opgelost voor de vragensteller, omdat hij zelf er ook problemen mee had gehad.
Ziggo erkent kennelijk het probleem.

WIl jij uitzoeken met welk apparaat en type van Ziggo je verbinding maakt met het internet, bel desnoods de klantenservice van Ziggo, die kunnen het zo zien voor je en plaats dat antwoord hier.

Verder zag ik dat jij in 2015 al meldde dat je via Chrome op je iPad niet het internet op kon, ik adviseerde toen de stekker uit het modem te halen voor 2 minuten, daarmee was het opgelost, probeer dat weer eens, nee heb je en ja kan je krijgen.

Je zou dit nog kunnen doen, geef de iPad een harde reset, daarmee maak je ook de cache leeg.
Druk tegelijkertijd de thuis knop (op de rand van het scherm) en de aan/uitknop in, hou net zo lang ingedrukt tot het Apple logo te voorschijn komt op het scherm, laat de knoppen los en wacht tot de iPad uit zich zelf weer opstart.

Wij je kijkem of op de iPad dit icoontje van het wifi signaal is te zien?
(zie schermafbeelding) als je 1x op de afbeelding klikt wordt tie groter.

Iets heel anders, je schrijft dat de iPad is verbonden met de laptop, hoe dan?
Je bedoelt waarschijnlijk dat pc en iPad verbonden zijn met het modem om internetverbinding te kunnen maken.

IMG_1282.png
12 juni 2018 om 16:23.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club