SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Facetime
Geplaatst op 6 januari 2019 om 16:19 door Tiny G.

Hallo allemaal,

sinds kort heb ik een nieuwe IPad 2018, en tot nu toe loopt alles gesmeerd.
op mijn oude IPad kon ik niet meer op FaceTime en dat lukt mij op de nieuwe ook niet.
Ik heb het al helemaal verwijderd en het er weer opnieuw opgezet maar ik blijf een foutmelding krijgen.
overal werkt mijn Apple ID behalve hier.
ook bij instellingen is de knop log in grijs en doet niets.
Wie heeft er een oplossing?
ik heb steeds gedacht dat mijn oude IPad dit niet meer ondersteunde.
groetjes Tiny

9F9FEB80-C703-4D8C-BCB6-2CE602602CA0.jpeg
13 reacties
Willem-B zegt:

Kan het zijn dat je beperkingen hebt ingeschakeld? Zie het artikel uit iCulture Facetime instellen activeren iphone/ipad hoe dat werkt.

6 januari 2019 om 16:49.
avatar
Ex-lid zegt:

Als de eerste tip niet werkt, lees en probeer dan dit.

6 januari 2019 om 17:15.
Tiny G. zegt:

Helaas geen schuifje om iets in of uit te schakelen.
Groetjes Tiny




afbeelding weggehaald adoor beheerder, email adres is te zien.

6 januari 2019 om 18:27.
avatar
Ex-lid zegt:

Om het schuifje te zien, moet U eerst inloggen met uw AppleID.

Misschien werkt FaceTime daarna al.

Verder adviseer ik U om op SW uw emailadres te verwijdern uit de schermafbeelding.

6 januari 2019 om 18:40.
MaritaA zegt:

Tiny, je moet hier geen zaken plaatsen waar emailadressen, namen, tel.nummers, lidnummers etc. te zien is. De clubs zijn openbaar, het is te zien voor Jan en alleman! Of misschien zit je juist wel te wachten op spam o.i.d.

ik herinner me je vraag nog tijden geleden, ivm Face Time, toen vroeg ik of je wel ingelogd was met Apple id, je zei dat dat zo was, maar blijkbaar dus toch niet.
 

6 januari 2019 om 18:55.
Tiny G. zegt:

Sorry Marita ik zal het niet weer doen🙁 mijn probleem is dat ik hier alleen een nieuwe Apple ID aan kan maken en dat wil ik in principe niet want verder werk mijn ID overal. De knop om in te loggen is grijs en daar kan ik niets mee. Op mijn telefoon werkt hij wel

6 januari 2019 om 19:14.
MaritaA zegt:

OK Tiny.🙂
Neem contact op met Apple support, je hebt een nieuwe, dus recht op support.
Laat hen meekijken, zodat de oorzaak gevonden kan worden.
Dit zijn van die vragen, dat je op een gegeven moment, moet zien wat er aan de hand is.
Ik vermoed dat je eerst moet uitloggen bij Face Time om weer opnieuw in te kunnen loggen. Dat kan Apple oplossen.
Kan je je daar in vinden, dan kan ik daarna het topic sluiten?

NEE geen nieuw Apple id, dan is de ellende niet te overzien.

6 januari 2019 om 19:18.
Tiny G. zegt:

Ok Marita, kan ik het telefoonnummer vinden op internet?
Allemaal hartelijk bedankt voor de hulp.
groetjes Tiny

ik heb het nummer al gevonden

6 januari 2019 om 19:26.
MaritaA zegt:

Tiny, via deze link kan je support aanvragen, het wijst zich van zelf, je kan dus vragen of zij je bellen, wat meestal binnen twee minuten gebeurd. (nummer uit Ierland)
Zeg dat je een nieuww apparaat hebt (zien ze wel, maar goed) en leg uit dat hierop je niet kan inloggen bij FT met je Apple id.

https://getsupport.apple.com/?caller=cups&PRKEYS=


Laat nog even weten hoe het is afgelopen...
Succes

6 januari 2019 om 19:45.
Tiny G. zegt:

Ja ik Laar het jullie weten. Dank je wel

6 januari 2019 om 21:25.
Tiny G. zegt:

Vanmiddag contact opgenomen met Apple support. ik heb bijna twee uur aan de telefoon gehangen en drie medewerkers versleten maar het is gelukt. de laatste medewerker lukte het eindelijk om mijn scherm over te nemen en hij heeft daar verschillende handelingen gedaan met het gevolg dat het eindelijk voor elkaar is.
Wel een mooi systeem dat ze zo je IPad over kunnen nemen en zo gauw je een wachtwoord oid in moet vullen dat wordt het voor hun onzichtbaar en dan kun je zelf weer op de knop drukken om het weer te hervatten.
Ik ben super blij want ik ga volgende week voor 6 weken op vakantie en dan kan ik tenminste met de kinderen en kleinkinderen facetimen.
Groetjes van een super blije Tiny

7 januari 2019 om 18:26.
MaritaA zegt:

Dat is goed nieuws, 2 uur...maar goed dat ik je heb doorverwezen...
Ik vraag me wel af wat ze hebben gedaan.
prettige vakantie Tiny.

7 januari 2019 om 18:57.
Tiny G. zegt:

Wat ze allemaal hebben gedaan weet ik ook niet Marita dat ging me allemaal te snel.
Ik moest inloggen op appleID toen kwam ik in mijn account daar moest ik op support-pin klikken. Daarna hebben ze het overgenomen wat mij allemaal te snel ging. Het enige wat ik moest doen was wachtwoorden intikken.
Maar het is voor elkaar en dat is het belangrijkste.
Inderdaad blij dat je me hebt verwezen.
Groetjes Tiny

7 januari 2019 om 19:36.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club