Berichtdetails
Goedemorgen,
Krijg bovenstaande melding met daaronder
”de e-mailserver “imap.gmail.com reageert niet. Controleer of je de juiste accountinfo hebt ingevoerd in de e-mailinstellingen”.
Hoe kan ik dit oplossen?
Groetjes,
Mieke
Mail>Voorkeuren>Accounts
Ik nee aan dat het je Mac is...
Betreffende account is online?
Anders ook kijken bij Serverinstellingen, staat Google aangevinkt?
Mac herstarten wil ook wel eens helpen.
Wifi uit/aan
En anders heb je misschien last van een lichte?? storing
in het gebied waar jij woont.
Rechterkant op het plaatje is van vandaag.
Volgens Google statuspagina niets aan de hand, ik krijg Gmails binnen.
www.google.com/appsstatus#hl=nl&v=status
Mieke en ik wonen vlak bij elkaar in de buurt...
Ok dan is dat het niet.
Twas ook maar een idee.
Ziggo beweert ook altijd dat er geen storing is, maar als je al die klachten leest.......
Ik moest vandaag bij computerwinkel zijn en die hebben het voor me opgelost.Vraag me net hoe?!?!
Mijn partner en ik hebben een nieuwe computer gekocht en zijn afgestapt van i-Mac
Dit vooral omdat we er de afgelopen jaren de nodige problemen mee hebben gehad.
Wel allebei ook een nieuwe iPhone gekocht.Onze i-Phones 6 waren al de nodige jaren oud en updates lukte lang niet allemaal meer. Vooral van de financiele instanties waren er vaak geen updates beschikbaar. De nieuwe telefoons worden morgen gebruiksklaar gemaakt.
Het zal voor ons de komende tijd wennen worden aan de nieuwe apparatuur.
Dank voor de hulp tot nu toe en ik blijf zeker gebruik maken van Seniorweb als het nodig is.
Groetjes,
Mieke
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club