Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
probleem met de App Duolingo op iPhone 6
Geplaatst op 19 maart 2021 om 10:52 door Meijer-125

Ik heb een probleem met de app Duolingo. Ik heb een betaald abonnement voor 1 jaar. Ik gebruik een iPhone 6, versie 12.5.1. Ik doe een cursus Frans en heb het eerste niveau voltooid. Nu wil ik aan het tweede beginnen maar het tweede niveau wordt niet geopend. Ik heb contact gehad met Feedback van Duolingo en op hun advies het volgende gedaan: de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ook heb ik uitgelogd en weer ingelogd. Zonder resultaat. Als ik op het volgende niveau klik dan zie ik het volgende plaatje verschijnen. (zie bijlage). Maar verder kom ik niet. Wat kan het probleem zijn? Volgens een seniorweb medewerker werkt de app vanaf iOs 12.0 of hoger.

3 reacties
HelmaB zegt:

Ik gebruik het niet, maar inderdaad....... iOS 12 of hoger is nodig.

De laatste klacht is van Februari dit jaar:

"The duolingo app is unreliable and is causing grief.
How can I possibly complete lessons when no lessons are opening.
Duolingo. com opens but it is inferior and slower.
FEBRUARY 4, 2021
"

Uiteraard niet wat je wilt, maar lukt het via de site wèl?
nl-nl.duolingo.com/

19 maart 2021 om 12:00.
Meijer-125 zegt:

Hartelijk dank voor uw reactie. De site die u noemt bracht de oplossing. De cursus Nederlands-Frans is nog niet klaar. Alleen niveau 1 bestaat tot nu toe en die heb ik voltooid. Nu is het duidelijk voor mij waarom het niet verder gaat.

22 maart 2021 om 11:51.
HelmaB zegt:

Graag gedaan en bedankt voor het melden.
Dan maar hopen dat het vervolg van de cursus gauw verschijnt.

22 maart 2021 om 12:55.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club