SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Problemen met synchroniseren iPad iOS 8
Geplaatst op 21 oktober 2014 om 16:27 door Janneke v H

Sinds de laatste update voor mijn iPad iOS8 die ik binnen heb gehaald via iTunes, kan ik niet meer synchroniseren.

Hij geef wel aan synchroniswwr maar als ik dan op mijn iPad kijk is er niets gebeurd . Doe ik iets verkeerd?

15 reacties
MaritaA zegt:

Welke software versie staat er nu op, sinds maandagavond is 8.1 uit.

Laatste versie van iTunes? Heeft n.l wel updates gehad recent.

Heb je gaan laatste versies, verlopen zaken niet meer goed.

Wat had je verwacht op je iPad te zien, boeken foto,s, muziek

 

21 oktober 2014 om 17:54.
Janneke v H zegt:

Ik heb de iOS 8.1 nog niet gedownload ,had hem al wel via iTunes

Ik zie nu pas dat hij opnieuw aan geboden word ga hem nu via iTunes weer downloden.

Ik laat weten of mijn probleem met synchroniseren dan verholpen is.

 

21 oktober 2014 om 20:02.
Janneke v H zegt:

Er staat nu op mij Ipad iOS 8.1 is up to date.

Maar ik heb weer geprobeerd mijn muziek te veranderen via iTunes alles aangevinkt wat ik er op wil zetten maar al de oude nummers staan er nog op en er is niets veranderd ?

 

 

21 oktober 2014 om 21:21.
MaritaA zegt:

HEb je de laatste versie van iTunes 12.0.1?

21 oktober 2014 om 21:44.
Janneke v H zegt:

Ik ben hem nu aan het downloden Marita , maar wat ik gisteren ook zag op mijn iPad dat mijn foto's niet meer netjes bij elkaar staan .

Vakantie foto's zijn over verschillende mappen verdeeld heel vreemd en lastig.

22 oktober 2014 om 10:53.
MaritaA zegt:

Ja Apple kan niet de schoonheidsprijs winnen met deze update.

Nu je 8.1 hebt is de vertrouwde fimrol in foto's terug.

Probeer eens het volgende ga naar instellingen icloud, klik op log uit. Geef de Ipad een harde reset (je weet hoe dat moet?)

Na opstarten weer inloggen bij iCloud met je Apple id.

22 oktober 2014 om 14:36.
Janneke v H zegt:

Een harde reset ? geen idee hoe dat moet Marita.

22 oktober 2014 om 17:56.
MaritaA zegt:

Hou de thuis EN de aan/uit knop ingedrukt tot je het Apple logo ziet.
Loslaten en wachten tot de iPad weer opstart.

22 oktober 2014 om 18:01.
Janneke v H zegt:

Dat lukt bij mij niet,ik blijf een schuifje zien waar staat "zet uit" .

Hij gaat dus niet uit en weer aan als ik niet het schuifje zet uit gebruik.

22 oktober 2014 om 18:31.
MaritaA zegt:

Dan hou je de thuisknop niet hard genoeg ingedrukt, even de spierballen gebruiken! Proberen tegelijkertijd in te drukken.

22 oktober 2014 om 19:22.
Janneke v H zegt:

Nee dat lukt echt niet ik heb er gewoon een kuiltje van in mijn vingeren wel een minuut vast gehouden,maar hij gaat niet uit zonder het schuifje te gebruiken.

22 oktober 2014 om 19:44.
MaritaA zegt:

Dan maar gewoon uitzetten en weer inloggen met je apple id

 

22 oktober 2014 om 19:56.
Janneke v H zegt:

iPad aangesloten op iTunes het lijkt allemaal goed te gaan maar dan krijg ik dit te zien. zie printscreen

 

 

iTunes.jpg
22 oktober 2014 om 20:33.
MaritaA zegt:

Op OK klikken en kijken of  daarna de draad weer wordt opgepakt.

22 oktober 2014 om 20:46.
Janneke v H zegt:

Gelukt ! ik hoefde niet op ok te drukken mijn iPad aangesloten op de PC, iTunes geopend op synchroniseren gedrukt en hopla alles er op en af . Wonderlijke dingen de PC's net mensen ((-:

Hartelijk dank Marita!

22 oktober 2014 om 21:32.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club