SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Computeronderhoud-Club
Misschien wegwijs nodig i.v.m. aangeschafte computer
Geplaatst op 1 maart 2019 om 17:13 door kristiena

Tot nu toe lukt alles nog zo`n beetje ,maar ik wil graag op de hoogte blijven wat ik zoal kan tegenkomen.
bv bij Back up of de pc opschonen.
Kristiena

9 reacties
Dirk Boom zegt:

De clubs zijn een vragenrubriek tussen de Seniorleden. Is er een concrete vraag?

1 maart 2019 om 18:07.
kristiena zegt:

Met dank voor uw reactie . Neen momenteel niet. Maar ik wil zelf beginnen met Instellingen in mijn nieuwe computer en ben lid geworden omdat ik misschien tegen problemen aanloop.
fijne dag.
Kristiena .

1 maart 2019 om 18:11.
Dirk Boom zegt:
Altijd welkom met vragen, en succes met de nieuwe computer.
1 maart 2019 om 19:59.
hans ket zegt:

Misschien is dit artikel wat:

https://www.seniorweb.nl/artikel/wees-voorbereid-op-een-computercrash?utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_content=tip&utm_campaign=maandnieuwsbrief-februari-2019

2 maart 2019 om 09:22.
Cees-1946 zegt:

Kristiena @ Problemen zijn zo nu en dan niet te voorkomen.!. Allereerst let op binnenkomende e/mail.Er zijn vele valse mails in omloop. Onbekende mail weg er mee. Pas op voor aankopen via het internet.? Zet nooit je persoonlijke gegevens in facebook of wat dan ook. Naam Kristiena oke. Meer niet. Ondervinding is de beste leer meester. Alles wat er met een computer kan gebeuren is iets wat je niet ineens kunt weten. Dat heeft tijd nodig. Senior/web is een uitstekende informatie bron en betrouwbaar. Voor computerhulp aan huis, is Senior/web heel geschikt. Maar oppassen dat je niet zo maar iemand in huis haalt. Verder de tijd zijn werk laten doen.!.

2 maart 2019 om 09:34.
Freedom zegt:

Ik heb alléén de site uit het het bericht van Hans Ket even klikbaar gemaakt.
Wanneer je HIER klikt wordt de site automatisch geopend.
(dat is gemakkelijker voor Kristiena!!)

2 maart 2019 om 09:35.
kristiena zegt:

Goedemorgen.
Hartelijk bedankt voor jullie reacties. Daar ben ik blij mee.
Aankopen via Internet die ik niet. Dus dat is al een zorg minder. Voor de rest heb ik de Laptop geïnstalleerd . Mijn dochter heeft het gecontroleerd en was trots op mij. Ikzelf ook trouwens.
Het is wel fijn te weten dat er steun achter de hand is.
Een fijn weekend allemaal.

image.jpeg
2 maart 2019 om 10:02.
Cees-1946 zegt:

Kristiena, @ Heel fijn om te vernemen, dat je dochter trots is op haar moeder. Een hele geruststelling .Altijd heel goed, dat er iemand in de naaste omgeving klaar staat om te helpen.!!!
Ook dank voor je reactie terug.!! Groetjes Cees uit Breda.!!

2 maart 2019 om 10:16.
Niekie zegt:

Bedankt voor het bloemetje, maar dat is in deze club niet de bedoeling eigenlijk. Hier worden uitsluitend bijlagen geplaatst die met computer vragen/problemen te maken hebben.
Maar we laten hem deze keer staan Oke? :-)

Niek (beheerder.)

3 maart 2019 om 01:02.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Computeronderhoud-Club?
Computeronderhoud-Club