Berichtdetails
ik krijg steeds een melding in de mail
sluit ik het af dan staat er bericht nog verzenden
terwijl ik geen mail heb gemaakt
groetjes ineke
De melding die je krijgt, laat weten dat het mailtje wat je ooit wilde versturen, niet door het spam filter van Ziggo komt.
Het gaat over je apple id. Er staat iets in het onderwerp, of de tekst, waar het spamfilter moeite mee heeft.
Kijk dus in de outbox van WLM. Daar zal het mailtje staan. je kunt het daar verwijderen, of even aanpassen.
Verder zie ik dat je verzendt via poort 25 (dat is een .pop poort). Als dat werkt is het prima maar de instellingen van Ziggo voor .pop accounts zijn wel gewijzigd.
Hier kan je lezen hoe deze instellingen zouden zijn.
Wijzig echter nog niets aan het account, kijk eerst of je dat mailtje in de "outbox" weg kunt gooien. Kijk of het daarna weer goed gaat.
Niek
Wanneer ik de bijlage bekijk, dan lijkt het er op dat de verbinding met de server verbroken is.
Bij mij komt zo nu en dan tijdens mailen ook een dergelijk bericht en het verbindings tekentje is dan anders. met opnieuw opstarten is het weer normaal. Ook is het mogelijk, dat de computer de verbinding zelf oplost. Dat doe je dan door op het internet tekentje te klikken en vervolgens op verbinding herstellen. Misschien zie ik het verkeerd en hopelijk zijn de adviezen van andere doel treffendere.?? De reactie van Niek zal wel duidelijker zijn.
Er staat "Refused by Spamfilter". Dat lijkt me vrij duidelijk.
Niek
Ga het morgen uit probere'n
Ik weet wel dat ik een spam heb gehad van ID Adobe
Verder staat er niks in de inbox gebruik de windo mail bijna nooit
Ben nu op tablet bezig jullie horen nog van me
Groetjes ineke
Niek wat is vrij duidelijk
had de mail naar SW door gestuurd
Mocht er niet op linken heb verwijderd
Dat spam mailtje heb je dus door proberen te steuren vermoedelijk en dat wordt nu geweigerd door het spamfilter van Ziggo. Het gaat dus niet verzonden worden. Daar gaat de tekst in je bijlage ook over.
Ik reageerde met "het is vrij duidelijk" op het verhaal van Eenhoorn die iets over een verbroken verbinding tikte, waar in je hele bijlage geen sprake van is.
Niek
Hoi Niek
Het is gelukt de mail zat verborgen verwijderd
de poort veranderd dat werkte niet heb het terug gezet hoe die stond
En alles is weer goed Bedankt voor je uitleg
Eenhoorn ook bedankt
Groetjes ineke
Mooi dat het weer werkt en bedankt voor het terug melden.
En nee alleen de poort wijzigen werkt niet, er moet dan meer gewijzigd worden.
Niek
Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club