SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Foutmelding 0X80072f19
Geplaatst op 27 november 2016 om 14:36 door Ralph

Regelmatig ontvang ik volgende melding:
Er is iets foutgegaan.Er is een probleem met het certificaat voor imap.kpnmail.nl. Als dit niet Uw primaire MS account is, verwijdert U het account en voegt het daarna weer toe. U kunt ook even wachten en het later opnieuw proberen. Foutmelding 0X80072f9.
Ik heb van alles afgezocht op internet en in de pc maar kan op een of andere manier niet bij de instelling komen waar wordt weergegeven of ik imap en smtp map heb staan. Hoe los ik dit probleem op? Ik gebruik het programma MAIL

5 reacties
Dirk Boom zegt:

Ik denk dat het incidentele storinkjes zijn bij KPN maar ... het is te bekijken.
Als de app 'Mail' geopend is:
- in de linkerbalk, onderin, selecteer de instellingen (het wieltje).
- rechts, bovenaan, kies 'accounts beheren'.
- kies welke account het betreft.
- kies 'opties voor synchroniseren van inhoud'
- kies 'geavanceerde postvakinstellingen', daar staan de serverinstellingen (dit staat onderaan)

27 november 2016 om 16:42.
Ralph zegt:

Dank voor je reactie Dirk, bij afsluiten en herstarten kreeg ik mijn mail ineens wel binnen maar daarna weer die melding. Je advies heb ik opgevolgd maar een schermpje waarin ik imap en stmp map staat is niet te vinden. En juist dat wil ik controleren want het zou kunnen zijn dat ik daar nog pop.mail heb staan.

27 november 2016 om 19:15.
Niekie zegt:

Als de twee trapsverificatie in het Google account is ingeschakeld en de computer, en de app zijn daar niet aangemeld als "veilig", kan je ook deze foutmelding krijgen.
Check bij de account settings ook de poorten even.

Incoming Mail Server: imap.gmail.com:993
Outgoing SMTP email server: smtp.gmail.com:465

Niek

27 november 2016 om 20:33.
Dirk Boom zegt:

Ik zal er een plaatje bij doen. Ik heb al beschreven hoe je er komt.

Knipsel.JPG
27 november 2016 om 20:47.
Ralph zegt:

Op een of andere wijze is alles weer goed gekomen. Dank voor alle medeleven en adviezen.

9 december 2016 om 22:06.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club