SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Links openen niet
Geplaatst op 17 februari 2019 om 17:34 door Herman99

Hallo,....Sinds een tijdje kan ik geen links meer aanklikken,zoals b.v.vandaag in de Consumentenbond nieuwsbrief en ook niet in de Digitaalgids van de Cons.bond.Had dit eerder niet.Misschien ergens de beveiliging te scherp staan.Maar waar?
Herman

10 reacties
HenkWielink zegt:

waar gebeurt het?
dus in welk programma?
Je kunt mail lezen in allerlei verschillende programma's en browsers.

17 februari 2019 om 17:55.
Herman99 zegt:

In mail van windows 10,en ook in outlook 2013
Herman

17 februari 2019 om 18:06.
Niekie zegt:

Kan je de exacte foutmelding hier plaatsen.?
Heb je soms Google Chrome van de pc verwijderd, terwijl dat de standaard browser was?

Niek

17 februari 2019 om 22:50.
Herman99 zegt:

Hallo Niekie, Ik heb geen Google Chrome van de pc verwijderd.Hij staat er al wel (langere) tijd op,maar ik gebruik hem bijna nooit.Wel is daar onlangs die Password checkup aan toegevoegd.Maar zoals gezegd,het werkt ook niet met outlook 2013.Onderstaand de foutmelding:

2019-02-18.png
18 februari 2019 om 09:33.
avatar
Ex-lid zegt:

Kan het zijn dat U een automatische beveiliging b.v. van Uw bank open hebt staan? Die moet U dan eerst uitzetten.

18 februari 2019 om 12:32.
Niekie zegt:

Ik zou beginnen om modem en router een minuut of 10 van de 220 volt af te koppelen.
Daarna (als het 2 kastjes zijn) eerst de modem en 5 min. later de router weer opstarten. Dan nog eens proberen, als de pc ook opnieuw is opgestart.

Het lijkt op een DNS probleem. De betreffende sites zijn gewoon bereikbaar.

Als het dan nog niet werkt doe dan deze scans:

Bij een Malware besmetting :

Begin met een scan met ADWcleaner : https://www.malwarebytes.com/adwcleaner/ .Klik na het installeren op “Scannen” en wacht totdat dat klaar is en u op "Verwijderen" kunt klikken en start daarna opnieuw op.

Daarna doet u een volledige scan met de Free versie van Malwarebytes: https://nl.malwarebytes.com/mwb-download/ en verwijder alles wat gevonden wordt, of plaats het in quarantaine.

Bij deze laatste even het eerste schermpje wegklikken, met het aanbod op over te schakelen naar de betaalde versie.

Niek

18 februari 2019 om 16:04.
Herman99 zegt:

Alle handelingen en tests gedaan. Niks gevonden,niks veranderd. Op de afbeelding die ik vanmorgen stuurde stond onderaan ook nog een aanklikbare link "details". Ik heb daarop geklikt en dan komt de volgende melding zie afbeelding.Ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft.
Groet,
Herman

2019-02-181.png
18 februari 2019 om 18:54.
Niekie zegt:

Probeer de browser eens te resetten.
Op deze site kunt u lezen hoe dat voor uw browser moet gebeuren.
Ik vermoed dat daarin iets te strak is afgesteld.

Niek

18 februari 2019 om 19:00.
Herman99 zegt:

PERFECT,Niekie,....Helemaal gelukt. Eerste optie"herstellen" was niet genoeg.Daarna"opnieuw instellen" gedaan. En toen lukte het.Was wel een paar dingetjes kwijt,o.a.Favoriten,maar kon die nog wel weer redelijk snel terug plaatsen.Heel hartelijk dank nog.
Groet,
Herman

18 februari 2019 om 19:49.
Niekie zegt:

Heel mooi en graag gedaan. Bedankt voor het terug melden.

Niek

18 februari 2019 om 22:53.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club