SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
storing mails
Geplaatst op 28 september 2019 om 21:33 door advp

goeie avond

ik gebruik outlook als mailen heb w10

ik kan wel mailen maar ontvang geen mails

er staat synchroniseer postvak in

wie weet de oplossing ?

22 reacties
Dirk Boom zegt:

Is dat nieuw ineens of is er ook iets gebeurd?

28 september 2019 om 21:59.
Niekie zegt:

Hmm o.a. Ziggo en Tele2 hebben/hadden deze week extreme storingen met de email.
Kijk eens op alle storingen.

Niek

28 september 2019 om 22:05.
advp zegt:

Ja Dirk zo ineens
niek kan wel zenden maar niet ontvangen
las iets over synchroniseren tijdens mailen

28 september 2019 om 22:54.
Niekie zegt:

Heb je op alle storingen gekeken? De meeste storingen komen voor in:
"" Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Groningen, Tilburg, Zoetermeer, Amersfoort, Arnhem, en Eindhoven"
Dat zijn zo'n beetje alle grote steden.
Op het bijgevoegde kaartje zou je zeggen dat de mail van o.a Ziggo nergens meer goed werkt in Nederland.
Nou weet ik natuurlijk niet of je bij Ziggo zit, maar goed.
En je melding klopt ook, wel zenden, maar niet kunnen ontvangen.

Niek

ziggostoringen.JPG
28 september 2019 om 23:15.
advp zegt:

klopt Niek
Dar ik voor een ander lid bel op leeftijd g ik straks kijken bij haar of het euvel over is
Je hoort hier van
prettige dag
advp

29 september 2019 om 07:59.
advp zegt:

Beste Niek
Die mevrouw waarvoor ik nu mail aan je , kan nu niet meer mailen en mails ontvangen

Ze gebruikt w10 met outlook
wat nu?

advp

30 september 2019 om 19:57.
HenkWielink zegt:

de vraag is welke provider?
zowel voor internet als voor mail (dus wat staat er achter @ bij haar adres) ?

30 september 2019 om 20:15.
advp zegt:

Beste Henk

UPCMAIL
 

30 september 2019 om 20:20.
HenkWielink zegt:

upc is nu Ziggo en die heeft nog steeds storingen zie hier

30 september 2019 om 20:30.
advp zegt:

Dan wachten we maar weer even
bedankt
advp

30 september 2019 om 20:44.
Niekie zegt:

Ik zou het zeker doen. Ik pikte deze tekst van eerder vermelde site op:

"" 30 september: Storing bij Ziggo
Er is vanaf 17:58 een storing bij Ziggo. Heb je er ook last van? Laat dan hieronder een reactie achter.""

Niek

30 september 2019 om 21:37.
advp zegt:

Bedankt Niek
Neem morgen contact op met ZIGGO
Jullie horen van mij!
Groet
ad van Poppel

30 september 2019 om 21:40.
advp zegt:

goed morgen mee denkers

Inmiddels komen de mails weer binnen en kan er gemaild worden.
Dus inderdaad storing ZIGGO
Echter blijft de mededeling Filter toegepast en postvak in synchroniseren aanwezig
Wat houdt dat in en hoe komen wij daar van af van die mededeling?
Ik wacht af
groet advp

1 oktober 2019 om 10:43.
Niekie zegt:

Hier kan je alles lezen over het filter van MS Outlook.
Sychroniseren is normaal een knop om de mail op de server van de provider (Ziggo) gelijk te maken met die op het scherm.

Niek

1 oktober 2019 om 13:13.
advp zegt:

bedankt Niek
alleen vraag ik mij af, waarom het er nu ineens staat. Op mijn computer w10 en outlook.com gebeurt dat niet
Is er wat mis gegaan , of komt dat ook door de storing van ZIGGO.
Al krijg ik ZIGGO voor niets, ik blijf bij de KPN
groet

1 oktober 2019 om 13:36.
Niekie zegt:

Ik denk dat het nasleep is van de storing bij Ziggo. Ik gebruik zelf geen MS Outlook overigens.

Niek

1 oktober 2019 om 13:43.
advp zegt:

Ik gebruik zelf wel outlook.com en de mevrouw ( lid SW ) waarvoor ik mail ook. Nergens last van behalve van ZIGGO. En zij niet alleen.!
Klopt het dat de mededeling over filter en synchronisatie vanzelf weg gaan?
 

1 oktober 2019 om 13:51.
HenkWielink zegt:

IK verwacht dat het goed zou zijn om even met het verhaal waar Niekie naar verwijst naar de filterinstellingen te kijken. (filter kan per ongeluk aangezet zijn bij zoeken waarom de mail niet lekker werkt)

Als er nu wel mail binnenkomt en uitgaat denk ik dat de synchronisatie melding wel vanzelf weg zal gaan.

1 oktober 2019 om 14:01.
Niekie zegt:

Wordt er nu gebruik gemaakt van Microsoft Outlook, of van de website www.outlook.com.
Want op de website is die knop "filter" gewoon standaard. Als je bijvoorbeeld alle mailtjes van "jansen" wil zien, tik je bij die zoekknop Jansen is en dan verschijnen ze.

Niek

1 oktober 2019 om 15:00.
advp zegt:

Beste Niek

die mevrouw mailt met UPCMAIL.nl

1 oktober 2019 om 16:28.
Niekie zegt:

Dat is de provider ja. (tegenwoordig Ziggo) maar ik vroeg wat ze gebruikte om bij haar mail te komen? Welk programma dus.
Maar als het nu werkt... laten zo.

Niek

1 oktober 2019 om 17:45.
advp zegt:

ze gebruikt outlook
en morgen komt een computer bedrijf bij haar om de rare meldingen weg te halen cq op te lossen
ik ben er klaar mee en iedereen bedankt voor het meedenken
gegroet en tot mails

advp

1 oktober 2019 om 18:34.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club