Berichtdetails
goeie avond
ik gebruik outlook als mailen heb w10
ik kan wel mailen maar ontvang geen mails
er staat synchroniseer postvak in
wie weet de oplossing ?
Hmm o.a. Ziggo en Tele2 hebben/hadden deze week extreme storingen met de email.
Kijk eens op alle storingen.
Niek
Ja Dirk zo ineens
niek kan wel zenden maar niet ontvangen
las iets over synchroniseren tijdens mailen
Heb je op alle storingen gekeken? De meeste storingen komen voor in:
"" Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Groningen, Tilburg, Zoetermeer, Amersfoort, Arnhem, en Eindhoven"
Dat zijn zo'n beetje alle grote steden.
Op het bijgevoegde kaartje zou je zeggen dat de mail van o.a Ziggo nergens meer goed werkt in Nederland.
Nou weet ik natuurlijk niet of je bij Ziggo zit, maar goed.
En je melding klopt ook, wel zenden, maar niet kunnen ontvangen.
Niek
klopt Niek
Dar ik voor een ander lid bel op leeftijd g ik straks kijken bij haar of het euvel over is
Je hoort hier van
prettige dag
advp
Beste Niek
Die mevrouw waarvoor ik nu mail aan je , kan nu niet meer mailen en mails ontvangen
Ze gebruikt w10 met outlook
wat nu?
advp
de vraag is welke provider?
zowel voor internet als voor mail (dus wat staat er achter @ bij haar adres) ?
Ik zou het zeker doen. Ik pikte deze tekst van eerder vermelde site op:
"" 30 september: Storing bij Ziggo
Er is vanaf 17:58 een storing bij Ziggo. Heb je er ook last van? Laat dan hieronder een reactie achter.""
Niek
Bedankt Niek
Neem morgen contact op met ZIGGO
Jullie horen van mij!
Groet
ad van Poppel
goed morgen mee denkers
Inmiddels komen de mails weer binnen en kan er gemaild worden.
Dus inderdaad storing ZIGGO
Echter blijft de mededeling Filter toegepast en postvak in synchroniseren aanwezig
Wat houdt dat in en hoe komen wij daar van af van die mededeling?
Ik wacht af
groet advp
Hier kan je alles lezen over het filter van MS Outlook.
Sychroniseren is normaal een knop om de mail op de server van de provider (Ziggo) gelijk te maken met die op het scherm.
Niek
bedankt Niek
alleen vraag ik mij af, waarom het er nu ineens staat. Op mijn computer w10 en outlook.com gebeurt dat niet
Is er wat mis gegaan , of komt dat ook door de storing van ZIGGO.
Al krijg ik ZIGGO voor niets, ik blijf bij de KPN
groet
Ik denk dat het nasleep is van de storing bij Ziggo. Ik gebruik zelf geen MS Outlook overigens.
Niek
Ik gebruik zelf wel outlook.com en de mevrouw ( lid SW ) waarvoor ik mail ook. Nergens last van behalve van ZIGGO. En zij niet alleen.!
Klopt het dat de mededeling over filter en synchronisatie vanzelf weg gaan?
IK verwacht dat het goed zou zijn om even met het verhaal waar Niekie naar verwijst naar de filterinstellingen te kijken. (filter kan per ongeluk aangezet zijn bij zoeken waarom de mail niet lekker werkt)
Als er nu wel mail binnenkomt en uitgaat denk ik dat de synchronisatie melding wel vanzelf weg zal gaan.
Wordt er nu gebruik gemaakt van Microsoft Outlook, of van de website www.outlook.com.
Want op de website is die knop "filter" gewoon standaard. Als je bijvoorbeeld alle mailtjes van "jansen" wil zien, tik je bij die zoekknop Jansen is en dan verschijnen ze.
Niek
Dat is de provider ja. (tegenwoordig Ziggo) maar ik vroeg wat ze gebruikte om bij haar mail te komen? Welk programma dus.
Maar als het nu werkt... laten zo.
Niek
Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club