Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Kan geen email verzenden
Geplaatst op 15 november 2019 om 13:17 door Harie

Heb Thunderbird verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Alle gegevens ingevuld en als ik een mail wil verzenden geeft hij dit bericht

5 reacties
NielsvdS zegt:

Wat voor e-mail adres gebruik je? Anders weet ik niet waar het aan kan liggen. Als het gaat om een KPN e-mail adres zijn de poorten die je insteld in Thunderbird erg van belang. Anders gaat het niet werken. Je dient ook de juiste smtp server in te stellen anders kun je geen mails versturen.

Hier vindt je de gevraagde informatie.

15 november 2019 om 13:28.
Harie zegt:

…..@planet.nl

15 november 2019 om 13:31.
JanvB zegt:

Deze foutmelding kan eigenlijk maar op twee dingen neerkomen.
Check even of bij smtp (verzenden) poort 587 (STARTTLS) is ingesteld. Daarna de juiste gebruikersnaam/wachtwoord combinatie intikken.

15 november 2019 om 13:54.
Harie zegt:

Opgelost met KPN

15 november 2019 om 14:52.
JanvB zegt:

Jij ook bedankt.
Is de oplossing wellicht interessant voor andere leden?
Er zijn uiteindelijk meer mensen die diensten van KPN afnemen...

15 november 2019 om 17:33.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club