Berichtdetails
Er wordt iedere keer een wachtwoord gevraagd voor het Outlook account voor mijn e-mail adres ******@telfort.nl op mijn i-pad.
Snap niet hoe dit op te lossen. Volgens mij is dit er in gekomen na een update van Windows. Zie screenshot.
Waar doet zich het probleem voor??????
op de iPad of Windows????
Voer op je iPad éerst even een harde reset uit.Druk gelijktijdig de ronde home-knop en de aan/uit knop in en hou deze vast totdat het appeltje weer verschijnt daarna de knoppen los laten.
kijk dan of het probleem opgelost is.
@RoyBosman, werkt ook niet. Dat heb ik natuurlijk ook al geprobeerd.
Ga naar de instellingen app, daar staat iets van accounts, daar staat uw microsoft-account (met uw telfort mailadres als naam) Je moet even een paar keer doorklikken, maar dan kun je het wachtwoord opgeven. Het is dus het wachtwoord voor je microsoft-account, een windows computer start je daar vaak mee op.
Als het op de iPad zich voordoet;
Het account verwijderen en opnieuw invoeren.
@leny,
CITAAT;
Volgens mij is dit er in gekomen na een update van Windows. Zie screenshot.
Maar de screenshot is van de Ipad!!
Eerst maar het advies van Freedom proberen.
Met een Windows update zal het niet te maken hebben, tenzij er om één of andere reden op die computer een wachtwoord is gewijzigd, wat kan doorwerken op de iPad.
Dan staat er in de boodschap 'Outlookaccount' (niet Microsoft Account) terwijl het een @telfort mailadres betreft.
Of is er op de iPad iets nieuws geïnstalleerd? Staat Office erop of misschien Onedrive?
@Leny,
Heb jij op je computer EN je iPad DEZELFDE email-accounts ??
Heb je hetzelde probleem ook op de Wimdows computer?
Heb je het mailprogramma Outlook uit het Office pakket op je iPad staan.
@Freedom,
Morgen zal ik kijken of ik dezelfde e-mail accounts heb.
Op de PC heb ik meer e-mail accounts dan op de iPad. Ik krijg op de PC niet hetzelfde bericht zoals op de iPad.
Ik heb geen idee of het mailprogramma Outlook uit het Office pakket komt dat op mijn iPad staat.
Wilt u aub deze screen shot verwijderen. Sorry voor het ongemak. Aha...ik heb de screenshot zelf al kunnen verwijderen.🤗
Het mailprogr. Outlook is een onderdeel van Office. Voor de iPad, waar het hier om gaat, weet ik niet of Outlook apart is te verwijderen. Ik zou namelijk op de iPad een ander mailprogramma gebruiken dan Outlook. Maar welke, en of Outlook apart is te verwijderen, dat zijn vragen die thuishoren in de Apple Club.
@Dirk Boom
Het is niet de bedoeling dat Outlook van mijn iPad wordt verwijderd.
@Leny. Omdat het om een iPad gaat en je wilt niet dat Outlook verwijderd wordt moet je de vraag opnieuw inde Apple-club zetten.
Daar zitten leden die alles van Apple weten.
Ik heb het vermoeden dat Outlook een APP is op je iPad.
Dus niet uit het Officie pakket.
Als dat zo is kan je béter de Outlook “APP” verwijderen van je iPad en een gmail account invoeren.
“Dat is véél handiger”als je met vakantie naar het buitenland gaat.
@Freedom,
Als ik Outlook verwijder van mijn iPad dan ben ik ook een agenda kwijt. Derhalve wil ik u melden dat het al jaren goed gaat op de iPad. Het heeft denk ik iets te maken met Microsoft maar ik kan het niet vinden.
.
Volgens mij blijft de agenda gewoon in de Cloud staan.
Anders is er dan maar één oplossing, Zet deze vraag in de Apple-club.
Freedom
T.a.v. Dirk in dit geval is outlook geen onderdeel van Office...
Het is een los mailprogramma.... op de iPad. En kan derhalve rustig verwijderd worden.
Dan worden er geen onderdelen van OFFICE verwijderd, zoals Word,, PP, etc., mochten die erop staan,
Dank je Marita. Volgens mij gaat het dan in de Apple club verder, dat is deze vraag.
Opmerking, mocht het nog van pas komen:
Outlook als app en Outlook als mailadres lijkt door elkaar te lopen en het mailadres @outlook.com kan ook als Microsoft account dienen.
Mocht je als gebruiker (je bent de enige die dit kan doen) het wachtwoord van het mailadres @outlook.com hebben gewijzigd, dan moet dat op elk apparaat gebeuren en in elk mailprogramma.
Om het ingewikkelder te maken: mocht je het wachtwoord van @outlook.com als Microsoft account ( = de toegang tot de computer en andere Microsoftdiensten) hebben gewijzigd (dit kun je ook alleen zelf doen), dan geldt die verandering slecht voor de Microsoft computer(s) en diensten zoals Onedrive enzo (dit kan ook op andere apparaten zitten).
Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club