Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
Foto niet te zien
Geplaatst op 9 januari 2021 om 10:55 door Klaartje

Als ik van een persoon een email ontvang + foto, dan kan ik wel de mail lezen, maar de foto zie ik niet.
Er is wel een groot wit vlak, met links boven een piepklein vierkantje met rood kruisje waar "laden" naast staat. Ik heb daar weleens op geklikt, maar dan gebeurd er niets.
Ligt dat aan de afzender, of is er in mijn mailprogramma iets fout?
Groetjes Klaartje

5 reacties
RuudM zegt:

De afzender moet de foto als bijlage meesturen.
Dan is die te downloaden/op te slaan en zichtbaar te maken.
Betreft het steeds dezelfde afzender ?
Ruud

9 januari 2021 om 11:06.
Klaartje zegt:

Over het algemeen betreft het de zelfde afzender, maar het komt ook wel een enkele keer voor bij een ander. Ik zal het doorgeven. Dank voor je meedenken. Klaartje

9 januari 2021 om 11:11.
Niekie zegt:

""Er zijn twee menuopties in Windows Mail, waardoor het verwarrend kan zijn waar je moet zoeken. Dit is de juiste manier: klik met de rechtermuisknop op de naam van je account in het linkerdeel van Windows Mail. Kies vervolgens voor Accountinstellingen. Er verschijnt een nieuw venster, daar klik je op Opties voor het synchroniseren van uw account. Opnieuw een ander venster. Hier zet je een vinkje bij de optie Altijd het volledige bericht en de volledige internetafbeeldingen downloaden.""
Ik las dat verhaal hier.

Niek

10 januari 2021 om 15:04.
DirkB zegt:

Ik laat daar even het plaatje bij zien.

NB het scherm kan iets verschillen, afhankelijk van het soort mailadres, maar het hokje voor het vinkje is er altijd.

10 januari 2021 om 16:50.
Klaartje zegt:

De synchronisatie-instellingen staan bij mij ook zo ingesteld.
Ondanks dat krijg ik tóch dat witte scherm met linksboven dat vierkantje, maar geen foto zichtbaar.
Ik denk dat het toch beter is om de afzender te vragen de foto als bijlage mee te sturen .

10 januari 2021 om 17:55.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club