Berichtdetails
Hallo helpers, W10-Lenovo,Outlook 365 abonnement.
Mijn anti-virusprogramma (F-secure) is enkele malen niet meer op mijn PC. Dat was 3 mnd. geleden. En enkele dagen geleden weer. Ook nu met hulp van iemand van F-Secure zijn de bestanden van het programma wederom verwijderd en er weer nieuw opgezet.
Sinds kort heb ik een ander beeld als ik mijn emailprogramma open. Zie Bijlage.
Daarbij valt het me op dat ik veel spam krijg. Is het raadzaam mijn emailadres te veranderen.
Wat is er aan de hand? Wie helpt mij?
Nog een vervolg hoe krijg ik de mappen weer aan de linkerkant van de email en de pictogrammen in kleur. Kan klikken op het pijltje maar daarna weer hetzelfde.
Ik heb de eerste bijlage verwijderd.
Daar is tig keer jouw E-mailadres te zien.
Géén privégegevens in de openbare Clubs!
Als je die bijlage wilt gebruiken, zal je dat eerst moeten "afplakken"
en opnieuw moeten toevoegen.
Helma (beheerder)
Excuses Helma. Ik zal dat doen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt sinds midden jaren 80. Beetje in paniek.
Gedaan zoals Helma mij adviseerde. Zie bijlage.
Heb de twee aan de rechterkant ook maar doorgehaald.
Helma
De vraag over de 2e bijlage, het herstellen van het beeld met de mappen links van het beeld, is opgelost. Ik ga altijd door met het probleem aan te pakken. Zo ook nu. Het verloop van de bijlage hierboven is daardoor gunstig verlopen. Had de virusscan F-secure gestart. Geen virussen. CCleaner etc. Daarna nog geen verbetering. Outlook 365 enkele malen afgesloten en herstart. Dit enkele malen herhaald, en nu blijkt dat ik het gebruikelijke beeld van mijn e-mail terug heb. Vraag me niet hoe dat kon gebeuren, maar het is, denk ik, opgelost.
Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club