SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: E-mail-Club
E-mail
Geplaatst op 3 juni 2015 om 11:02 door Gean

Ik kan geen email meer openen ,ik gebruik Windows Live Mail en daarnaast een email account van ziggo ook zijn mijn contactpersonen verdwenen

Wie weet de oplossing?

21 reacties
Marixius zegt:

Heb je bovenin het tabblad "Start" staan?

Heb je links onderaan "email" geselecteerd?

Ben je in Windows Live Mail (rechtsboven) aangemeld met je MS-account?

3 juni 2015 om 12:03.
Gean zegt:

Alles gedaan zoals jij zei maar de mail gaat nog niet open ik krijg iedere keer een pop up venstertje met:er is een probleem opgetreden bij het openen van dit bericht.Probeer het opnieuw.

Geert

3 juni 2015 om 14:26.
Marixius zegt:

Kun je met het Knipprogramma een afbeelding maken van het betreffende pop-up venster? Plaats dan de afbeelding hier in de club.

De internetverbinding werkt naar behoren?

Heb je onlangs iets aan Windows Live Mail veranderd qua instellingen?

3 juni 2015 om 14:33.
Gean zegt:

Ik kan ook geen knipsel of een andere nieuwe mail versturen.

er is bij mijn weten niks aan de instellingen veranderd

3 juni 2015 om 15:13.
RuudM zegt:

Het plaatsen hier (als bijlage) van een knipsel gaat zonder email.
Bladeren in Documenten of Afbeeldingen waar het knipsel staat.

>aanklikken>openen  en het wordt geplaatst.

Ruud

3 juni 2015 om 15:52.
Gean zegt:

Het zou er nu in moeten staan

Knipsel.JPG
3 juni 2015 om 16:03.
RuudM zegt:

Goed dat gelukt is dat knipsel hier te plaatsen, maar het geeft helaas geen oorzaak en oplossing van het probleem.
Mijn kennis over dit onderwerp schiet te kort.

Ruud

3 juni 2015 om 16:11.
advp zegt:

probeer het volgende

Open mail---klik op extra----klik op opties---klik op geavanceerd---klik op standaard herstellen---klik op OK

3 juni 2015 om 18:36.
Gean zegt:

Hallo advp
De aanwijzigingen opgevolgd maar zonder resultaat jammer

Geert

3 juni 2015 om 19:45.
advp zegt:

Ziggo account verwijderen? Eventueel tijdelijk?

3 juni 2015 om 20:03.
advp zegt:

Als je naar je zelf mailt gaat hij dan wel open

Proberen

3 juni 2015 om 20:05.
Gean zegt:

Een email versturen gaat ook niet

3 juni 2015 om 21:47.
Niekie zegt:

Kijk eens in het Postvak UIT of daar nog emails staan.  Verwijder die zo mogelijk.

Kun je geen enkel mailtje meer openen, of kan je er 1 niet openen?

Op dit forum las ik een mogelijke oplossing van Asus.

Kunt u anders een syssteemherstelpunt terug zetten naar een datum voor de problemen begonnen.

Dit probleem kan veroorzaakt worden door een update die in 2011 uit kwam. Weet u of u zover achter lag met updates?

Niek

 

4 juni 2015 om 01:02.
Gean zegt:

Heb alles geprobeerd maar niets helpt dus moet ik maar een andere oplossing zie te vinden.
Iedereen bedankt voor het meedenken maar helaas.
Gr.Geert

4 juni 2015 om 11:30.
Niekie zegt:

Kan je via het configuratiescherm > programma verwijderen > met rechtklikken op Windows Live Essentials. Je kunt dan eerst de onderdelen kiezen en kan WLM herstellen.

Niek

4 juni 2015 om 11:51.
Gean zegt:

Dat had ik al gedaan maar ook dat hielp niet dus maar verwijderen en opnieuw instaleren denk ik.

Gr.Geert

4 juni 2015 om 12:03.
jon047 zegt:

Ik had een poosje geleden ook iets dergelijks. Het bleek dat alle berichten in de Webmail van WLM bleven staan en niet doorgestuurd werden naar mijn e-mailaccount. Ik kon dus via die webmail toch mijn berichten inzien. In de e-mailaccountinstellingen een paar vinkjes op de goede plaats zetten en het was opgelost. Misschien heb je hier iets aan.

(Ik heb er wel 3 maanden over gedaan)

8 juni 2015 om 16:30.
MinyS zegt:

Probeer systeemherstel eens naar de data dat hij nog goed was.

 

9 juni 2015 om 00:38.
Cees-1946 zegt:

Ik zou, het probleem met het gratisnr van Ziggo maar eens aan hun doorgeven.?? Er zijn daar nogal wat veranderingen. Ik heb zelf vooraf nogal wat problemen onder vonden met tele-2.nl  Dank zij provider kpn gaat het nu goed. U kunt ook nog student aan huis eens raadplegen. Ook de computerhulp van S-W kan ingeschakeld worden. Mogelijk is , dat met verandering ziggo Uw mail opnieuw moeten worden ingesteld. Op moment heel vervelend voor U. Groet van Eenhoorn.

9 juni 2015 om 09:36.
Gean zegt:

Heb alles geprobeerd van:systeemherstel,herstellen van Windows Live Essentials,Essentials opnieuw geïnstalleerd maar de emailtjes gaan niet open voor mij houdt het hier op.Maar iemand anders in de arm nemen.

Bedankt voor het meedenken

9 juni 2015 om 19:27.
Marixius zegt:

Heb je al eens een scan gedaan met Malware Bytes Antimalware?

Mogelijk dat malware de zaak blokkeert.

je kunt de gratis versie van MBAM hier downloaden.

Haal wel bij het eerste gebruik het vinkje weg voor de probeerversie van Premium.

9 juni 2015 om 20:12.

Wilt u zelf een vraag stellen in de E-mail-Club?
E-mail-Club