SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Tablet en Smartphone-Club
telefoon gaat aan
Geplaatst op 17 oktober 2017 om 21:44 door Martina

Hallo,
ik heb een samsung galaxi S8. Als ik die uit zet (niet helemaal maar slaapstand heet dat geloof ik).
gaat ie weer net zo hard aan waardoor hij vlug leegloopt.
Wat is er mis?
Martina

12 reacties
Dirk Boom zegt:

Hoe wordt hij uitgezet?
De bedoeling is: 1x kort op de uit/aan knop drukken.
Gaat hij daarna wel vanzelf weer uit? (de tijdsduur hiervan is instelbaar).
Of is het de Bixby-knop? Daar lees ik in deze review iets over.
Wat ook kan zijn: de uit/aan knop is defect.
PS: in de standbystand verbruikt een smartphone altijd wat stroom, dit is normaal. Hij moet elke dag worden opgeladen, bij spaarzaam gebruik misschien om de dag. En een smartphone in de standbystand zetten is normaal, zo'n ding gaat eigenlijk nooit 100% uit.

17 oktober 2017 om 22:10.
Martina zegt:

ik druk een keer kort op de aan/uit knop dan gaat ie uit en een minuut later is ie weer aan.
Hoe moet ik dat instellen?

17 oktober 2017 om 22:31.
Helma Beumer zegt:

Is vast wel te vinden in de handleiding.
Had de PDF erbij willen zetten, maar SW vindt die te groot.
Wordt tijd dat ze dat eens gaan veranderen.

Dan maar de Url waar je hem kunt downloaden.
http://www.samsung.com/nl/support/model/SM-G950FZVAPHN

17 oktober 2017 om 23:24.
Dirk Boom zegt:

Na uitzetten en vanzelf weer aangaan: hoe lang duurt het totdat hij vanzelf uitgaat? (die tijdsduur is instelbaar via de instellingen - ik kan dat niet nakijken, heb geen galaxy)
Ook het verhaal over de Bixby knop gelezen?

Als het niet lukt, dan zou ik contact opnemen met de winkel, of de Samsung helpdesk.

18 oktober 2017 om 08:48.
Zegert zegt:

Die tijd voor 'uitschakelen' staat voor zover ik weet onder Instellingen > Weergave.

18 oktober 2017 om 21:14.
Martina zegt:

uitschakelen heb ik ingesteld. Maar hij gaat net zo hard weer aan.
Ik geloof dat ik maar eens naar de winkel stap.

18 oktober 2017 om 21:40.
Dirk Boom zegt:

Lijkt mij verstandig, en we zijn benieuwd hoe het afloopt. Succes.

18 oktober 2017 om 21:42.
Martina zegt:

Ik laat het weten in ieder geval bedankt allemaal.

18 oktober 2017 om 21:53.
kareltje zegt:

Hier onderaan staat de mogelijke oplossing.

18 oktober 2017 om 22:49.
Helma Beumer zegt:

@ Martina
Je schrijft...
"Ik laat het weten in ieder geval bedankt allemaal."
Dat was ruim twee maanden geleden........
Het is dus gelukt???

22 december 2017 om 03:00.
Martina zegt:

Mijn kleindochter die in een telefoonwinkel werkt heeft het opgelost.
Er zat een knopje ingedrukt, dat heeft ze met haar nagel eruit gepulkt.
Bedankt voor alle hulp en belangstelling.

22 december 2017 om 21:48.
Helma Beumer zegt:

Fijn dat het opgelost is.

22 december 2017 om 21:59.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Tablet en Smartphone-Club?
Tablet en Smartphone-Club