SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Veiligheid-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
mededeling
Geplaatst op 1 augustus 2018 om 09:07 door advp

Beste mensen

ik gebruik w10 en krijg nu een voor mij rare mededeling bij het opstarten
Weet iemand wat dit betekend?

Het blijkt voor ACER laptops te gaan
bedankt advp

Knipsel.GIF
2 reacties
WG-Beekhuis zegt:

Acer stopt met Cloudservices (BYOC), Als je daar gegevens hebt bewaard kun je het volgende doen:
Dit staat op de supportpagina bij Acer:

We staken met het bieden van technische ondersteuning voor Acer BYOC-apps (abApps) op 30 september 2018. We raden u aan om alle foto's en documenten in abPhotos en abDocs te back-uppen op een lokale opslag. Bestanden van andere abApps blijven vindbaar op de originele apparaten en worden niet beïnvloed.
 
De foto's die zijn geback-upt via abPhotos worden opgeslagen in "abPhotos-mappen" op het C-station van [Gebruikers/Naam van deze pc/Afbeeldingen] op uw Persoonlijke cloudopslag (PCS). Als u de standaard opslaglocatie hebt gewijzigd, vindt u de geback-upte foto's als volgt:
Start abPhotos op uw PCS > klik op de Acer ID linksboven in de hoek > Apparaat > klik op de koppeling van de back-upopslaglocatie onder PCS om alle foto's te vinden.
 
De documenten die met abDocs zijn gesynchroniseerd, bevinden zich op de pc waarop ze oorspronkelijk zijn geüpload. Als u de locatie van het oorspronkelijke document niet kunt vinden in de abDocs-app op uw pc of in de geback-upte documenten op andere pc's kunt u deze documenten downloaden door u aan te melden bij abDocs op de andere pc's en door vervolgens deze stappen te volgen:
Klik op en selecteer het document in abDocs > Bewerken > Downloaden als > kies de opslaglocatie op de pc waar u het bestand wilt back-uppen.
 
Volg de volgende instructies om abApps te verwijderen:
 
  • Windows Desktop
Ga naar [Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen] en verwijder [Acer-portaal/abPhoto/abMusic/abFiles/abDocs] en [AOP Framework]
1 augustus 2018 om 11:29.
advp zegt:

bedankt Beekhuis

Ik heb daar niets opgeslagen dus geen probleem verder
bedankt

1 augustus 2018 om 11:57.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Veiligheid-Club?
Veiligheid-Club